• شنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۱ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91041005704
  • خبرنگار : 71442

پس از درگيري لفظي با مديرعامل پرسپوليس

غيبت مجري «ورزش از نگاه پنج» ادامه دارد

غيبت مجري «ورزش از نگاه پنج» ادامه دارد

برنامه «ورزش از نگاه پنج» كه از يك سال پيش با اجراي مهدي واعظي و مرتضي اسماعيلي به روي آنتن مي‌رفت، جمعه ـ نهم تير ماه ـ در غياب يكي از مجريانش كه با مدير عامل پرسپوليس درگيري لفظي پيدا كرده بود، به روي آنتن رفت.

برنامه «ورزش از نگاه پنج» كه از يك سال پيش با اجراي مهدي واعظي و مرتضي اسماعيلي به روي آنتن مي‌رفت، جمعه ـ نهم تير ماه ـ در غياب يكي از مجريانش كه با مدير عامل پرسپوليس درگيري لفظي پيدا كرده بود، به روي آنتن رفت.

شهرام نسترن‌راد ـ تهيه‌كننده «ورزش از نگاه پنج» ـ در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين زمينه گفت:‌ مرتضي اسماعيلي از پنج سال پيش كار اجراي اين برنامه را بر عهده داشت كه از يك سال پيش، مهدي واعظي نيز به او پيوست. در حال حاضر عدم حضور واعظي به دليل مسايل و حاشيه‌هايي است كه اخيرا به وجود آمد و در نتيجه اسماعيلي به تنهايي برنامه «ورزش از نگاه پنج» را اجرا كرد.

وي در ادامه درباره‌ي بازگشت واعظي به برنامه‌ي «ورزش از نگاه پنج» خاطرنشان كرد: بازگشت او هنوز مشخص نشده است.

اين تهيه‌كننده درباره‌ي هدف اين برنامه افزود: حمايت از تيم ملي فوتبال براي راهيابي به مسابقات المپيك و جام‌جهاني يكي از اولويت‌هاي ما در اين برنامه است.

به گزارش خبرنگار ايسنا، برنامه «ورزش از نگاه پنج»‌در سال 91 با تغييرات جديد از جمله اجراي مهدي واعظي و مرتضي اسماعيلي به روي آنتن شبكه تهران رفت. همچنين زمان پخش اين برنامه از ساعت 20 به 22 روزهاي جمعه منتقل شد.

بر اساس اين گزارش، مهدي واعظي ـ مجري «ورزش از نگاه پنج» ـ به دليل درگيري لفظي با رويانيان ـ مدير عامل باشگاه پرسپوليس ـ از اين برنامه به طور موقت كنار گذاشته شده است و وضعيت قطعي او هنوز مشخص نيست.

در پي اين تصميم مدير شبكه تهران درباره‌ي حاضر نشدن مجري «ورزش از نگاه پنج» مقابل دوربين پس از درگيري لفظي وي با مدير عامل باشگاه پرسپوليس، توضيح داد: ما خبري از تعليق اين مجري به كسي نداده‌ايم و تاكنون نگفته‌ايم كه اين مجري اخراج شود و يا اينكه دوباره به برنامه بازگردد؛ در واقع ابلاغي براي مهدي واعظي صادر نكرده‌ايم.

وي افزود: تعيين مجري تابع سياست‌هاي سازمان صداوسيماست و براي انتخاب مجريان روال‌ انتخاب‌ها و اولويت‌هايي وجود دارد كه طبق آن‌ها انجام مي‌شود. اين كه يكي از مجريان در چند قسمت از برنامه حاضر نشده است به اين معني نيست كه اخراج شده است؛ اگر هم سايتي آن را منتشر كرده است از منابع مستندي نبوده است.

مهدي واعظي ـ مجري ـ هم به ايسنا گفت: اميدوارم شبكه‌ي ما (شبكه تهران) شبكه‌اي باشد كه مخاطب محوري را مد نظر قرار دهد نه ميهمان محوري تا اگر سوالي هم مي‌شود به نيت توهين گرفته نشود.

اين مجري درباره‌ي لزوم حمايت مديران رسانه و كشور از مجريان و هنرمندان براي ايجاد يك گفت‌وگوي موفق تلويزيوني گفت: مساله‌اي كه وجود دارد اين است كه متاسفانه كشور ما ظرفيت توليد برنامه‌ي زنده را ندارد؛ تا زماني كه اين ظرفيت به وجود نيايد همه مشكل دارند و هر كسي مي‌تواند به ديگري توهين كند و زد و بندهايي بين مجري و مهمان برنامه صورت بگيرد؛ در كل اگر ظرفيت نباشد حمايت صورت نمي‌گيرد و مديريت هم طبق خواسته‌ها و سياست‌هاي مديريتي خودش عمل مي‌كند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha