• شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۱ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91072918509
  • خبرنگار : 71442

در پی غیبت 3 ماهه بخاطر گفت‌وگو با رویانیان

مجری «ورزش از نگاه پنج» به تلویزیون بازگشت

مجری «ورزش از نگاه پنج» به تلویزیون بازگشت

مهدی واعظی مجری شبکه تهران پس از سه ماه به برنامه «ورزش از نگاه پنج» بازگشت و گفت: این برنامه ایده‌آل من است و اگر ادامه پیدا کند، من هستم.

مهدی واعظی مجری شبکه تهران پس از سه ماه به برنامه «ورزش از نگاه پنج» بازگشت و گفت: این برنامه ایده‌آل من است و اگر ادامه پیدا کند، من هستم.

او پس از مصاحبه با رویانیان مدیر عامل پرسپولیس به طور موقت از اجرای برنامه «ورزش از نگاه پنج» کنار گذاشته شده بود.

مهدی واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر که برنامه‌ی «ورزش از نگاه پنج» در سری جدید خود با عنوان «ورزش پنج» به روی آنتن می‌رود، گفت: سری جدید این برنامه با تغییراتی در ساختار و دکور برنامه به روی آنتن خواهد رفت.

این مجری در ادامه درباره‌ی میزان ریسک کردن یک مجری برای اجرای گفت‌وگوهای تلویزیونی، گفت: در برنامه‌ی ما ریسک کردن تعاریف خاصی دارد و ما می‌توانیم وارد یکسری از حیطه‌ها شویم اما مساله‌ای که وجود دارد این است که گاهی نمی‌توان پیش‌بینی کرد که در یک برنامه‌ی زنده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و برنامه وارد جریانی می‌شود که نباید شود. شاید برای میهمان برنامه این مساله قابل هضم نباشد و او اطلاعی از برخی خط قرمز‌ها نداشته باشد و در نتیجه ما باید برنامه را جمع و جور کنیم.

او با اشاره به اینکه وارد شدن به حیطه‌های خط قرمز را سازمان صداو سیما برای تمامی برنامه‌ها تعیین و تعریف می‌کند، گفت: ما نیز ملزم به رعایت کردن این خطوط هستیم.

واعظی در پاسخ به این پرسش که چرا در این برنامه بیشتر به ورزش فوتبال پرداخته می‌شود؟ پاسخ داد: البته ورزش‌های دیگر را هم دنبال و بررسی می‌کنیم اما پرداختن به حوزه‌های ورزشی بستگی به سوژه‌ی هفته دارد. به همین دلیل ورزش فوتبال حداقل لیگ برتر فوتبال را برای پرداختن به آن دارد. البته اگر سایر ورزش‌ها موضوع روز باشند و بدانیم ارزش رسانه‌یی‌ کردن دارند، قطعا به آن‌ها می‌پردازیم. متاسفانه به غیر از والیبال و بسکتبال، نه کشتی و نه وزنه‌برداری موضوع روز ندارند با اینکه در المپیک حضور پررنگی داشتند.

این مجری در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره‌ی برگشت خود به برنامه «ورزش از نگاه پنج» پس از سه ماه توضیح داد: در جلسه‌ای که با مدیر شبکه تهران و مدیر گروه ورزش شبکه تهران گذاشتیم به این نتیجه رسیدیم که یکسری از نکات را من هم باید رعایت می‌کردم، با توجه به حاشیه‌هایی که در برنامه پیش آمد و از آنجایی که «ورزش از نگاه پنج» برنامه ایده‌آل من است، اگر ادامه پیدا کند من هم تا پایان خواهم ماند.

او در پایان خطاب به برخی رسانه‌ها که گفته‌اند تعصب دو آتیشه دارد، اظهار کرد: بنده تعصب دو آتیشه ندارم. اگر گزارشگران و مجریان برنامه‌های ورزشی، طرفدار تیم خاصی هم باشند، این مساله تاثیری در کار حرفه‌یی‌شان نمی‌گذارد.

به گزارش ایسنا، برنامه «ورزش از نگاه پنج» در حال حاضر با اجرای مجید اسماعیلی و مهدی واعظی به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha