• چهارشنبه / ۷ تیر ۱۳۹۱ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 91040704185
  • خبرنگار : 71091

در گفت‌‌وگو با ايسنا مطرح شد:

جديدترين پاسخ حوزه هنري درباره‌ي حواشي اكران سينماها

جديدترين پاسخ حوزه هنري درباره‌ي حواشي اكران سينماها

« حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي بزودي ديدگاهش را درباره‌ي اكران در سينماهاي اين نهاد، به‌طور رسمي اعلام مي‌كند.»

« حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي بزودي ديدگاهش را درباره‌ي اكران در سينماهاي اين نهاد، به‌طور رسمي اعلام مي‌كند.»

به گزارش خبرنگار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در پي حواشي اخير اكران در سينماها كه همچنان ميان حوزه هنري و شوراي صنفي نمايش چالش‌برانگيز و منجر شده است كه شوراي صنفي نمايش به سينماهاي حوزه هنري حواله اكران ندهد و برخي فيلم‌ها همچنان براي اكران در سينماهاي حوزه هنري دچار مشكل باشند، مدير كل روابط عمومي و امر بين‌الملل حوزه هنري در گفت‌‌وگويي كوتاه با ايسنا خبر داد كه حوزه هنري بزودي ديدگاههاي رسمي‌اش را اعلام مي‌كند.

حبيب ايل‌بيگي گفت: مذاكرات در سطح مديريت در حال انجام است و نتيجه‌ي آن به‌زودي اعلام مي‌شود.

وي در پاسخ به اينكه مذاكرات با كدام مديران و در چه سطحي در حال انجام است، گفت: در سطح مديريت ارشد فرهنگي در حال انجام است.

ايل‌بيگي درباره‌ي سكوت حوزه هنري درباره‌ي حواشي اخير اكران گفت: ما قصد داريم به دور از جو سازي‌ها و غوغا سالاري‌‌ها و كشاندن اين مباحث به رسانه‌ها اين موضوع را پيگيري كنيم.

وي در عين حال گفت: البته افكار عمومي از طريق رسانه‌ها بايد مطلع شوند اما زماني كه اين بحث‌ها به نتيجه برسد و در فضاي بهتري بايد مطرح شود.

به گزارش ايسنا، عصر روز ـ دوشنبه 5 تيرماه ـ به دستور رييس سازمان سينمايي و معاون وزير ارشاد، عليرضا سجادپور قرار بود جلسه‌اي را با حضور نمايندگان ارشاد، حوزه هنري، شهرداري تهران و شوراي صنفي نمايش برگزار كند تا مشكلات چند هفته اخير اكران و مخصوصا مشكل سينما «آزادي» را حل كند.

اين جلسه در حالي قرار بود برگزار شود كه نمايندگان ارشاد، شهرداري و شوراي صنفي نمايش در جلسه حاضر شدند اما نماينده حوزه هنري در اين جلسه حضور پيدا نكرد، بنابراين جلسه‌‌اي هم تشكيل نشد.

جواد شمقدري ـ رييس سازمان سينمايي ـ اين موضوع را روز گذشته در گفت‌‌وگوبا ايسنا تاييد كرد و گفت: نماينده حوزه هنري متاسفانه به جلسه نيامد و عملا اين جلسه نتيجه‌اي نداشت.

اين درحالي است كه رييس حوزه هنري در گفت‌‌وگويي اعلام كرده است كه به اين جلسه دعوت نشده‌اند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha