• سه‌شنبه / ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91033017196
  • منبع : صدا و سیما

مدير شبكه اول مجريان شبكه را دور هم جمع كرد

«تهیه‌کنندگان تلويزيون در دعوت از کارشناسان زن كم‌كاري مي‌كنند»

«تهیه‌کنندگان تلويزيون در دعوت از کارشناسان زن كم‌كاري مي‌كنند»

مجریان شبکه یک در نخستین نشست سال 91 با حضور مدير اين شبكه شركت كردند تا با بررسي نقاط قوت و ضعف اين حوزه، به نتايج و مصوبه‌هايي درباره‌ي بهتر شدن وضعيت اجراي برنامه‌هاي گفت‌وگو محور شبكه اول برسند.

مجریان شبکه یک در نخستین نشست سال 91 با حضور مدير اين شبكه شركت كردند تا با بررسي نقاط قوت و ضعف اين حوزه، به نتايج و مصوبه‌هايي درباره‌ي بهتر شدن وضعيت اجراي برنامه‌هاي گفت‌وگو محور شبكه اول برسند.

به گزارش سرويس تلويزيون ايسنا، در نشست بعد از ظهر روز یکشنبه ـ 28 خرداد ماه ـ مصداقی (مدیر پخش و مسؤول امور مجریان) و سمیرا رستمی (مدیر روابط عمومی)، مدیر شبکه یک را همراهی کردند.

همچنين توکلی (مجری برنامه سیمای آبادی)، پیشروچی (مجری برنامه با شما)، هرمز شجاعی مهر، شعله قهرمانی، روژین کایینی، زهرا خاتمی و مبینا نصیری (مجریان برنامه سیمای خانواده)، رحمان نظام اسلامی، زهرا جدیدی، ساسان گلستانه، پدرام کریمی، محمد رضا یزدان پرست و محد امین نبی اللهی (مجریان برنامه صبح بخیر ایران)، ندا ملکی (مجری برنامه آفتاب شرقی)، اقبال واحدی (مجری برنامه مستقیم آبادی)، افشاری، آقابیگی، طباطبایی و میلاد شیران (مجریان پخش)، کیا داوود اسفندیاری و ارسیا صنعتی (مجری برنامه حرف حساب و پایش)، پیمان فتاحی (مجری برنامه وقت اضافه) حضور داشتند.

در اين نشست مدیر شبکه یک استخراج فهرستی از کارشناسان ذی‌صلاح و حاذق اعم از زن و مرد در حوزه های معارفی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را ضروری دانست و با تأکید بر جایگاه مجریان و برنامه های موفق مجری محورخواست مجریان خود را از شاکله شبکه بدانند و از آیین نامه‌های ابلاغی توسط مدیر شبکه، مدیر گروه و یا تهیه‌کننده در راستای ارتقای کیفیت برنامه ها همچون گذشته پیروی کنند.

به گزارش ايسنا در اين نشست همچنين ندا ملكي ضعف کارشناسان را علت اصلی ضعف برنامه‌های گفتگو محورسیما دانست. مجری برنامه معارفی آفتاب شرقی، خواستار ارتباط مستمر و حمایت همه جانبه مدیر شبکه شد و گفت: آنتن شبکه یک در کم بیننده‌ترین حالت 20 میلیون مخاطب دارد و این مهم مسؤولیت مجریان و برنامه سازان را دو چندان می کند. حمایت مدیران گروه‌ها و مدیر شبکه با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و آسیب‌شناسی برنامه‌های گفتگو محور می‌تواند در جهت حفظ و ارتقای مخاطبان شبکه مؤثر باشد.

ملکی ضعف برنامه‌های سیما را ضعف کارشناسان و میهمانان دانست و گفت: شناسایی کارشناسان کارآمد توسط تهیه‌کنندگان با دقت کافی صورت نمی‌گیرد و این موضوع برنامه‌ها را به شدت وابسته به دانش مجریان می‌كند.

وی در ادامه درباره‌ي طرح تفکیک مجریان گفت: به دلیل کم‌کاری تهیه‌کنندگان در دعوت از کارشناسان زن است که تعداد برنامه‌ها با اجرای زنان کاهش یافته. پیش از این نیز برنامه های معارفی شبکه یک با همین روال مجری زن در مقابل کارشناس زن و بالعکس اجرا می شد و چنانچه از میان اساتید حوزه و دانشگاه واجد شرایط حضور در برنامه های سیما کارشناسان زبده خانم استخراج و دعوت شوند، برنامه های معارفی با اجرای زنان از فراوانی کمتری نسبت به مردان برخوردار نخواهد بود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha