• سه‌شنبه / ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 91031608840
  • خبرنگار : 71408

درخواست تهيه‌كننده‌‌ي «شور شيرين» براي تعويق اكران

درخواست تهيه‌كننده‌‌ي «شور شيرين» براي تعويق اكران

ابراهيم اصغري گفت: درخواست كرده‌ايم كه تاريخ اكران «شور شيرين» به زمان ديگري موكول شود.

ابراهيم اصغري گفت: درخواست كرده‌ايم كه تاريخ اكران «شور شيرين» به زمان ديگري موكول شود.

تهيه‌كننده فيلم سينمايي «شور شيرين» در گفت‌و‌گويي با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اينكه اميدواريم امكان جابجايي زمان اكران اين فيلم سينمايي فراهم شود، اظهار كرد: هنوز بخشي از آماده‌سازي‌هاي مربوط به فيلم انجام نشده است. ضمن آنكه طبق برنامه‌ريزي‌هاي‌مان قرار بود با يكسري از نهادها هماهنگي‌هايي جهت بهتر اكران شدن اين فيلم انجام شود كه اين امر نيز هنوز تحقق نيافته است.

وي خاطرنشان كرد: به اين دلايل احساس كرديم كه شايد شرايط فعلي براي اكران «شور شيرين» مناسب نباشد.

اصغري درباره ساخت فيلم سينمايي شهيد شوشتري كه او تهيه‌كنندگي‌‌اش را بر عهده دارد، نيز اظهار كرد: تاكنون 80 درصد فيلمنامه توسط آقاي جواد ستوده‌نيا نوشته شده است. فكر مي‌كنيم نگارش فيلمنامه تا اواخر خرداد‌ماه به پايان برسد.

اين تهيه‌كننده سينما در پاسخ به اين سوال كه آيا كارگردان اين فيلم مشخص شده است يا خير؟ گفت: با دو سه كارگردان براي ساخت فيلم سينمايي «شهيد شوشتري» مذاكره كرده‌ايم، اما منتظريم تا فيلمنامه تمام شود و بتوانيم با يكي از اين دوستان به توافق نهايي برسيم.

به گزارش ايسنا، طبق اعلام شوراي صنفي نمايش، «شور شيرين» به كارگرداني جواد اردكاني و تهيه‌كنندگي ابراهيم اصغري قرار است از فردا ـ 17 خردادماه ـ در گروه «آزادي» جايگزين فيلم سينمايي «آخرين سرقت» شود.

فيلم سينمايي «شور شيرين» داستان خانواده‌اي ايراني را به تصوير مي‌کشد که در سفر به کردستان گرفتار نيروهاي عراقي مي‌شوند و فرمانده‌اي به نام کاوه و نيروهايش تلاش مي‌کنند تا آن ها را آزاد کنند.

در اين فيلم بازيگراني چون رضا رويگري، ماه‌چهره خليلي، حميد عمارلو، شبنم قلي‌خاني، علي کشوري، مهرداد شيرعلي، مجتبي ودودي و منوچهر اميريان نقش آفريني مي‌کنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha