• جمعه / ۵ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91030503079

بيانيه جمعيت ايثارگران به مناسبت شهادت امام هادی(ع)؛

جان ما خاکیان فدای تربت پاک او باد

جان ما خاکیان فدای تربت پاک او باد

جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي به مناسبت شهادت امام هادی(ع) بيانيه اي صادر كرد

جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي به مناسبت شهادت امام هادی(ع) بيانيه اي صادر كرد

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) متن کامل اين بيانيه به این شرح است:

سالروز شهادت دهمین ستاره آسمان ولایت، حضرت امام هادي(ع) را در حالي تمامی دوستداران اهل بیت(ع) در غم فقدان آن گوهر تابناک عزادار هستند كه جريان وهابيت و بهاييت با طراحي محافل صهيونيستي، بي‌شرمانه و وقيحانه در راستاي قداست ستيزي، اهانت به ساحت مقدس امام هادي(ع) را هدف قرار داده‌اند كه افزایش رو به رشد این هجمه‏‌ها لزوم بیداری شیعیان به خصوص علما و مراجع اسلام را در خصوص مبارزه‌ جدی با این اهانت‏‌‏ها بیش‌از پیش روشن می‏‌نماید.

جان ما خاکیان فدای تربت پاک او باد که با شعاع فروزان سخن خویش كه در قالب زيارت جامعه كبيره، زیارت غدیریه و.. متبلور شده است ما را با آسمان عظمت و جلال الهی آشنا ساخته است. شیوایی کلام و والایی مضمون و دانش و معرفتی که در مضامين بلند اين ادعيه ارزشمند موج می‌‌زند خود گویای اصالت و معرّف دانش سرشار گوینده ارجمند آن، امام هادی(ع) است و اگر هتاكان بخواهند با تحركاتي موهن، توطئه‌اي را برپا نمايند بايد بدانند كه بر صورت خورشيد خاك مي‌پاشند.

جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي بر اين باور است كه دشمنان با تحركات مذبوحانه در درازمدت مي‌خواهند به محو ارزش‌هاي ديني اقدام كنند، ليكن اكنون به دنبال آن است كه فضای احساسی شیعه را مورد ارزيابي قرار دهد تا از اين رهگذر موضع‌گیری شیعیان و علما و مراجع بزرگوار را بسنجد؛ بنابراين اگر موضع‌گیری‌ها، فعالیت‌ها و ابراز احساسات برای حفظ عزت و کرامت مقدسات و اهل بیت(ع) به موقع باشد، طبیعی است که آن‌ها عقب‌نشینی خواهند کرد، اما اگر به موقع موضع‌گیری نکنیم، یک گام جلوتر می‌آیند.

البته با اين توطئه‌اي كه جريان وهابيت و بهاييت با طراحي محافل صهيونيستي عليه ارزش‌ها و امام هادي(ع) راه انداخته، خواهيد ديد موجي عظيم در دنيا شكل خواهد گرفت كه تشنه‌تر از گذشته مفاهيم ناب انساني و الهي را از چشمه جوشان معارف اهل بيت و امام هادي(ع) خواهد جست آن روز را خواهيم ديد كه انديشمندان و حق خواهان عالم، نواي «من هو امام الهادی؟» را سر خواهند داد.

سلام بر تو ای امام مظلوم، سلام بر فرزند پیامبر(ص)، ای منزلگاه فرشتگان الهی و ای خزانه دار علم. سلام بر تو ای پیشوای دهم شیعیان. سلام بر تو ای دهمین نور هدایت و امامت. سلام بر تو ای امام هدایت‌گر و چراغ تاریکی‌ها و ای پرچمدار پرهیزگاری. سلام خدا و فرشتگانش بر تو باد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha