• چهارشنبه / ۳ خرداد ۱۳۹۱ / ۲۱:۳۴
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91030302565

معاون فرهنگي سپاه: دشمن در فضاي مجازي و رسانه سراغ مباني فكري‌مان آمده است

معاون فرهنگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: سوم خرداد نقطه‌ فصل و برگي زرين در تاريخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامي است.

معاون فرهنگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: سوم خرداد نقطه‌ فصل و برگي زرين در تاريخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامي است.

به گزارش خبرنگار دين و معارف خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حميدرضا مقدم‌فر طي سخناني در هشتمين اجتماع بزرگ حزب‌الله سايبر با اشاره به سالروز آزادسازي خرمشهر و عمليات بيت‌المقدس تصريح كرد: ما قبل از آن نيز عمليات‌هاي زيادي داشتيم اما سوم خرداد يك صحنه‌ بزرگ و برگ زريني در تاريخ انقلاب اسلامي تلقي مي‌شود و اين عمليات تغيير و تحولي در عمليات‌هاي سپاه و ارتش ايجاد كرد و افق روشني را باز كرد.

وي ادامه داد: امروز بايد از بيت‌المقدس درس بگيريم كه چه شد اين پيروزي به دست آمد و باعث پيروزي‌هاي پي در پي به نفع سپاه اسلام شد.

معاون فرهنگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينكه دكترين دفاع ما دو پايه و مبنا داشت كه در سال دوم جنگ محقق شد، افزود: اين دو مبنا يكي عزم، اراده و مجاهدت بود كه از دل آن مقاومت درمي‌آمد و دوم، اعتماد و توكل به خدا بود كه اين افق را پديد آورد و يك آرزوي بزرگ را محقق كرد.

مقدم‌فر اظهار كرد: تا قبل از عمليات خرمشهر ياس و نااميدي حاكم بود و همه چشمشان به ايران بود و حتي كشورهاي منطقه چشم به ما داشتند اما ديدند ورق برگشت و ياس و نااميدي در سپاه دشمن ايجاد شد و شرايطي پديد آمد كه امروز مي‌گوييم نسل اولي‌ها خوب امتحان پس دادند و ايستادگي كردند.

وي تصريح كرد: نسل امروز در جبهه‌اي قرار گرفته‌ كه عرصه‌ جنگ نرم است. پس از اتمام دوران دفاع مقدس درگير آن بوديم و امروز جنگ نرم دشوارتر است و كار براي نسل امروز نيز سخت‌تر است. امروز با معادله‌هاي چندمجهولي مواجه هستيم و شناسايي دشوار است و نياز به بصيرت و نگاه عميق دارد.

معاون فرهنگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پايان گفت: امروز دشمن در فضاي مجازي و رسانه سراغ مباني فكري ما آمده است تا با تهاجم به مقدسات و ارزش‌ها ـ كه در دوم خرداد به گونه‌اي انجام شد ـ امروز به گونه‌اي ديگر از غفلتمان سوء استفاده كند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha