• چهارشنبه / ۳ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 91030302272
  • منبع : مطبوعات

برنامه‌هاي ايران‌خودرو براي امسال اعلام شد

دنا سال آينده مي‌آيد

توليد صادرات محور، عرضه محصولات جديد با برند ايراني، افزايش ساخت داخل قطعات وتوسعه قواي محرکه از مهمترين برنامه هاي راهبردي گروه صنعتي ايران خودرو در سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني اعلام شد.

توليد صادرات محور، عرضه محصولات جديد با برند ايراني، افزايش ساخت داخل قطعات وتوسعه قواي محرکه از مهمترين برنامه هاي راهبردي گروه صنعتي ايران خودرو در سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني اعلام شد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، ميرجواد سليماني - قائم مقام مدير عامل ايران خودرو درکيفيت و توسعه محصولات جديد، گفت : براي تحقق اين شعار، علاوه برتوليد و عرضه عرضه محصولات جديد، گسترش بازارهاي جهاني و جلب رضايت مشتريان در برنامه استراتژيک ايران خودرو ترسيم شده و اميد مي‌رود كه امسال سال جهش صادراتي ايران خودرو باشد.

وي افزود: گروه صنعتي ايران خودرو به توسعه پايدار پاي بند بوده و با افزايش توليد موتورهاي کم مصرف، در راه کاهش آلايندگي و مصرف سوخت محصولات خود حرکت کرده که دستيابي به استاندارد آلايندگي يورو 4 از جمله نتايج آن است؛ به طوري که تمامي محصولات تا پايان امسال با استاندارد يورو 4 و براي بازارهاي صادراتي با استاندارد يورو 5 عرضه مي‌شود.

سليماني با اشاره به سال توليد ملي و حمايت از و كار و سرمايه ايراني خاطر نشان كرد: در استراتژي ايران خودرو نيروي انساني نقش محوري داشته و مهم ترين عامل توليد به شمار مي رود؛ چرا که پيشرفته ترين دستگاه ها و تجهيزات و سيستم هاي توليد نيز زماني کارايي لازم را دارد که توسط نيروي انساني زبده و دانا مديريت و کنترل شود.

وي افزود: در مجموعه ايران خودرو کسب دانش طراحي و توسعه محصولات به عنوان شرط مهم ورود به بازار جهاني و يک مزيت رقابتي بزرگ شناخته شده و نيروي انساني در اين بخش عمده ترين نقش را ايفا مي کند. در اين راه علاوه بر نيروهاي نخبه در داخل مجموعه، از ظرفيت هاي انساني و نرم افزاري مراکز تخصصي و دانشگاهي کشور نيز در تحقق اهداف کليدي خود کمک مي گيرد.

او تاکيد کرد: اختصاص حداقل سه درصد از درآمد فروش به تحقيق و توسعه و اجراي پروژ هاي مرتبط در سال توليد ملي نشان دهنده باور عميق ايران خودرو به نقش نيروي انساني است.

وي در زمينه توليد خودرو با نشاني ايران نيز تصريح کرد: خودرو رانا و دنا که توسط مهندسان ايران خودرو طراحي و توليد شده است، حاکي از توجه مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو به استفاده از حداکثر توان داخلي در طراحي و توليد خودرو و کاهش وابستگي به خارج است .

سليماني زمان توليد انبوه و عرضه رانا را درخرداد ماه سال جاري و دنا را در سال آينده عنوان کرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha