• پنجشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 91022112409
  • خبرنگار : 71038

/يكصدمين سفر استاني؛ مشهد مقدس/

رييس‌جمهور در جمع زائران حرم‌رضوي:/3/ملت ايران نشان داده كه دشمنان خود را پشيمان مي‌كند

رييس‌جمهور در جمع زائران حرم‌رضوي:/3/ملت ايران نشان داده كه دشمنان خود را پشيمان مي‌كند

... به گزارش ايسنا رييس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به طراحي‌ها و بداخلاقي‌هاي دشمنان عليه ملت ايران گفت: علت اقدامات آن‌ها اين است كه مردم ايران را نمي‌شناسند و تصور مي‌كنند با بداخلاقي و بي‌ادبي، تهديد و اخم كردن مي‌توانند ملت ايران را بشكنند.

... به گزارش ايسنا رييس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به طراحي‌ها و بداخلاقي‌هاي دشمنان عليه ملت ايران گفت: علت اقدامات آن‌ها اين است كه مردم ايران را نمي‌شناسند و تصور مي‌كنند با بداخلاقي و بي‌ادبي، تهديد و اخم كردن مي‌توانند ملت ايران را بشكنند.

احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه «رفتار آن‌ها نادرست است» اظهار كرد: آن‌ها با بي‌ادبي صحبت مي‌كنند، مي‌خواهند زورگويي كنند، ولي من از زبان شما به نمايندگي از ملت ايران آن‌ها را نصيحت مي‌كنم كه دست از اين رفتارها برداريد و فكر نكنيد كه شما با چند سياستمدار و مدير مواجه هستيد. شما با ملت ايران مواجه هستيد و هر اتفاقي بيفتد دست آخر كار شما با ملت ايران است و اين ملت نشان داده كه دست آخر دشمنان خود را پشيمان مي‌كند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اهميت توليد، عمران و آباداني و با اشاره به نامگذاري سال 91 از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال توليد ملي، اظهار كرد: امسال سال توليد ملي نامگذاري شده است. البته همه سال‌ها توليد ملي است اما امسال تاكيد ويژه‌اي شده و ما همه در هر كجاي ايران كه هستيم بايد براي ارتقاي سطح توليد و كيفيت آن و در راستاي پيشرفت و آباداني كشور همه بايد دست به دست هم بدهيم و ايران را بسازيم.

رييس‌جمهور ادامه داد: بايد ايران با همت ايراني و با انديشه‌ ايراني ساخته شود و لازمه‌ اين كار همبستگي عمومي و كار شبانه‌روزي است. هركسي در هر نقطه‌اي از ايران در اين زمينه مسووليت دارد و نبايد در اين ارتباط درنگ و تاخير وجود داشته باشد. امروز همه‌ ما در برابر انقلاب، نسل‌هاي آينده و در برابر اسلام ناب محمدي و خداوند مسوول هستيم.

رييس‌جمهور به برنامه‌هاي دولت براي گسترش و ارتقاي توليد اشاره كرد و گفت: امسال دولت براي گسترش توليد برنامه‌هاي گسترده‌اي دارد و براي اولين بار در تاريخ كشور با صرفه‌جويي صورت گرفته با كمك مردم در بحث هدفمند كردن يارانه‌ها 35 ميليارد دلار در صندوق توسعه ملي ذخيره شده و اين صرفه‌جويي در راستاي حمايت از توليد و پشتيباني از آن و هم‌چنين كشاورزي صرف خواهد شد و در اختيار توليدكنندگان و اهالي اقتصاد قرار مي‌گيرد.

وي در ادامه به عزم دولت در راستاي ايجاد اشتغال و رفع معضل بيكاري اشاره كرد و گفت: برنامه دوم دولت اشتغال است كه آن نيز به نحوي به موضوع توليد و سرمايه‌گذاري برمي‌گردد.

احمدي‌نژاد با اشاره به توانمندي و كارآمدي جوانان ايراني گفت: ايجاد اشتغال براي آن‌ها يك وظيفه عمومي است و بايد همه در اين ارتباط همت كنيم. همه كارآفرينان، سرمايه‌گذاران و تك تك ملت ايران در اين زمينه بايد همت كنند.

رييس‌جمهور با بيان اين‌كه «همه بايد براي تحقق اين موضوع بسيج شوند» تصريح كرد: دولت مصمم است تحت هر شرايطي برنامه‌ ايجاد اشتغال براي جوانان را با قوت ادامه دهد و از تمام توان كشور در اين ارتباط استفاده كند.

وي بخش ديگري از صحبت‌هاي خود را به مصوبات دولت در طي سه سفر قبلي به استان خراسان رضوي اشاره كرد و گفت: در طي سه سفر استاني قبلي به اين استان 550 مصوبه براي اين استان تصويب شده كه شامل 2 هزار و 120 پروژه و اقدام مي‌شود كه 418 پروژه آن تقريبا اجرا شده است.

احمدي‌نژاد گفت: در مورد 53 مصوبه كه شامل 113 پروژه مي‌شود اقدام چنداني انجام نشده و بقيه پروژه‌ها و مصوبه‌ها نيز در دست اقدام است.

رييس‌جمهور به برگزاري چهارمين جلسه استاني هيات دولت در استان خراسان رضوي اشاره و اظهار كرد: در طي اين جلسه مصوبات قبلي و روند پيشرفت آن‌ها مورد بررسي قرار مي‌گيرد و اگر مانعي در راستاي اجراي آن باشد تلاش مي‌شود اين مانع برطرف شود.

وي تاكيد كرد: ما مصمم هستيم كه به فضل الهي تا پايان دولت دهم، تمام مصوبات و قول‌هايي كه دولت داده عملياتي شود و اميدواريم كه شما اخبار خوبي از جلسه‌ استاني هيات دولت بشنويد.

ادامه دارد ...

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha