• جمعه / ۹ دی ۱۳۹۰ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 9010-03870
  • خبرنگار : 71186

پس از عرضه در ايران؛ فيس‌ليفت ايراني تندر90 به بازارهاي جهاني مي‌رود

پس از عرضه در ايران؛
فيس‌ليفت ايراني تندر90 به بازارهاي جهاني مي‌رود

فيس‌ليفت تندر90 پس از ورود به بازار ايران در بازارهاي جهاني نيز عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گروه خودروسازي سايپا فيس‌ليفت جديد خودرو تندر90 را با ظاهري متفاوت توليد و مجوزهاي تائيد كيفي آن را نيز از شركت رنو دريافت كرده است.

فيس‌ليفت جديد تندر90 از نظر آپشن‌هاي همراه تفاوتي با مدل E2 فعلي تندر90 نداشته و تغييرات اصلي تنها در بدنه و بيشترين تغييرات بدنه نيز در قسمت عقب اين خودرو صورت گرفته است.

در اين شرايط طبق توافق صورت گرفته بين شركت سايپا و رنو، فيس‌ليفت تندر90 پس از عرضه در بازار ايران، به عنوان محصول مشترك ايران و فرانسه و با برند مشترك رنو و سايپا در بازارهاي جهاني نيز عرضه خواهد شد.

با توجه به اختصاصي بودن طراحي اين فيس‌ليفت و انحصاري بودن توليد آن در ايران، احتمالا عرضه اين خودرو در بازارهاي بين‌المللي موفقيت‌آميز خواهد بود.

طبق اطلاعات به دست آمده، در كشورهايي كه رنو فرانسه در بازار آنها حضور دارد، عرضه فيس‌ليفت تندر 90 از طريق شبكه جهاني فروش اين شركت صورت گرفته و خدمات پس از فروش آن نيز از طريق شبكه نمايندگي‌هاي رنو ارائه خواهد شد. در ديگر كشورها نيز گروه خودروسازي سايپا راسا نسبت به بازاريابي و صادرات اين خودرو اقدام خواهد كرد.

گروه خودروسازي سايپا تصميم دارد فيس‌ليفت جديد تندر90 را زمستان امسال و در سطح قيمتي تندر مدل E2 توليدي خود يعني حدود 16 ميليون تومان وارد بازار كند.

با توجه به آنكه در هر خودرو خارجي كه با برند شركت اصلي در ايران توليد مي‌شود، موافقت شركت توليدكننده با ايجاد تغييرات در بدنه يا نيرو محركه خودرو براي توليد انبوه آن لازم است، سايپا مجوز تائيد كيفي توليد فيس‌ليفت تندر 90 را از شركت رنو اخذ كرده است.

دليل طراحي فيس‌ليفت تندر90، نظرسنجي صورت گرفته از خريداران اين خودرو و نارضايتي آنها از ظاهر به ويژه طراحي بدنه عقب اين خودرو بود كه موجب آغاز پروژه تغيير ظاهر و طراحي جديد براي بدنه تندر90 در شركت سايپا شد.

در حال حاضر شركت‌هاي ايران‌خودرو و سايپا به توليد تندر90 مشغولند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha