• جمعه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9003-16781

8 متهم پرونده «باغ‌وحشت» دستگير شدند فرمانده انتظامي اصفهان خبرداد: دستگيري3متهم پرونده در زاهدان تلاش براي دستگيري چهار متهم متواري همچنان ادامه دارد

8 متهم پرونده «باغ‌وحشت» دستگير شدند
فرمانده انتظامي اصفهان خبرداد:
دستگيري3متهم پرونده در زاهدان
تلاش براي دستگيري چهار متهم متواري همچنان ادامه دارد

فرمانده انتظامي استان اصفهان با اعلام دستگيري سه متهم ديگر پرونده «باغ‌وحشت» خميني‌شهر در زاهدان جزييات دستگيري اين افراد را تشريح كرد.

سردار حسن كرمي در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: پس از وقوع حادثه خميني شهر در 24 ساعت 5 تن از 12 متهم اين پرونده از سوي پليس آگاهي اصفهان دستگير شدند و با توجه به اهميت موضوع دستگيري ديگر متهمان به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي با بيان اينكه چندين گروه ويژه از اداره عمليات پليس آگاهي به سرپرستي رييس پليس آگاهي استان اصفهان اين عمليات را برعهده گرفتند افزود: با انجام اقدامات پليسي 20 روز پس از انجام اولين دستگيري‌ها در اين پرونده روز گذشته اين متهمان در استان سيستان و بلوچستان مورد شناسايي قرار گرفتند و با اعزام ماموران پليس آگاهي اصفهان به زاهدان در ساعت 13:45 روز گذشته عمليات ضربتي و غافلگيركننده‌اي از سوي ماموران پليس آگاهي اصفهان و به همراه پوشش انتظامي پليس زاهدان انجام شد.

فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: ماموران پليس در اين عمليات سه متهم را در شهرك كارگاهي سنگ‌فروشي‌هاي زاهدان در حالي كه در يكي از بيقوله‌ها مخفي شده و مشغول صرف ناهار بودند، دستگير كردند.

به گفته وي ماموران پليس از اين محل اسناد و مدارك سه جلدي، يك دستگاه پژو 405، چندين دستگاه تلفن همراه و مقاديري ديگر اسناد و مدارك را كشف و ضبط كرد.

كرمي اضافه كرد: يكي از متهمان دستگيرشده به نام «عباس . س» 25 ساله كه يكي از اشرار سابقه‌دار است در زمان دستگيري قصد فرار داشت كه با شليك تيرهوايي پليس و همچنين استفاده از فنون رزمي ماموران دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان اصفهان ادامه داد: دو متهم دستگيرشده فردي به هويت «اصغر- ع» 23 ساله و «علي – ص» معروف به «علي سياه» 27 ساله هم از متهمان سابقه‌دار هستند كه اين افراد پس از دستگيري ابتدا هويت خود را اشتباه به ماموران اعلام كردند اما با توجه به مدارك كشف شده دروغ اين متهمان برملا شد.

وي به ايسنا گفت: متهمان زماني كه از سوي ماموران اعزامي پليس آگاهي اصفهان به سيستان و بلوچستان مورد بازجويي قرار گرفتند به صراحت به جرايم ارتكابي اعتراف كرده و به تشريح جزييات اين عمل مجرمانه خود پرداختند.

كرمي با بيان اينكه تاكنون 8 تن از اراذل و اوباش اين پرونده توسط پليس دستگير شدند اضافه كرد: تلاش براي دستگيري چهار متهم متواري از سوي پليس همچنان ادامه دارد.

وي با تاكيد بر اينكه تمام متهمان اين پرونده مورد شناسايي قرار گرفتند افزود: تحقيقات بيشتر در رابطه با اين پرونده همچنان ادامه دارد.

به گزارش ايسنا، در هفته دوم خرداد ماه، حدود 12 تن از اراذل و اوباش در يك باغ خارج از خميني شهر اصفهان متوجه يك مهماني در باغ مجاور خود شده و با ورود به اين باغ، پنج عضو حاضر در اين ميهماني را مورد اذيت و آزار قرارداده و متواري مي‌شوند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha