• دوشنبه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9003-14743
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرمانده انتظامي اصفهان: چهار تيم پليسي حادثه خميني شهر را پيگيري‌ مي‌كند پليس «گردشگر» هفته آينده آغار به کار مي‌كند طرح «خوش حجاب» از هفته آينده اجرا مي‌شود

فرمانده انتظامي اصفهان:
چهار تيم پليسي حادثه خميني شهر را پيگيري‌ مي‌كند
پليس «گردشگر» هفته آينده آغار به کار مي‌كند
طرح «خوش حجاب» از هفته آينده اجرا مي‌شود

فرمانده انتظامي استان اصفهان با بيان اينكه اظهارنظرهاي غيرکارشناسي درباره حادثه خميني شهر، مجرمان را هوشيار كرده است، گفت: اين مسئله کار نيروي‌انتظامي را سخت کرده است.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا - منطقه اصفهان، سردار حسن کرمي صبح روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، با بيان اينكه در حادثه باغ خميني شهر، ساعت 10 دقيقه بامداد با نيروي انتظامي تماس گرفته شد و تا ظهر، پنج تن از متجاوزان شناسايي و دستگير شدند، افزود: پليس استان با جديت اين موضوع را دنبال مي‌کند و در حال حاضر چهار تيم پليس پيگير مجرمان حادثه خميني شهر هستند که اميدواريم تا چند روز آينده خبر خوشي را به مردم بدهيم.

وي با بيان اينکه زمينه‌هاي وقوع جرم در جامعه متفاوت است، اضافه کرد: ابزار پيشگيري در دست يک مجموعه نيست و در مرحله اول بايد پيشگيري کنيم و در مرحله بعد به موقع دستگير کنيم.

وي با بيان اينکه عوامل بازدارنده در جامعه متفاوت است، گفت: هزينه جرم متناسب با نوع جرم نيست در حالي كه هزينه جرم بايد بازدارنده باشد.

ماهواره منشاء بسياري از جرايم است

فرمانده انتظامي اصفهان اظهارکرد: منشاء بسياري از جرائم، بي بندباري‌ها، طلاق و... در جامعه ماهواره است.

وي با ارايه آماري از عملكرد فرماندهي استان اصفهان ، افزود: در ارديبهشت ماه سال جاري سه هزار و 279 مورد سرقت در استان صورت گرفته است كه در مقايسه با فروردين ماه با كاهش 11درصدي مواجه هستيم.

به گفته کرمي، سرقت مسلحانه 56 درصد، سرقت اتومبيل 32 درصد، موتورسيکلت يک درصد در اين ماه کاهش داشته است.

وي بيشترين سرقت در استان را مربوط به موتورسيکلت دانست و خاطر نشان کرد: در خرداد ماه سال جاري آمار سرقت از منازل و مغازه ها به ترتيب 25 درصد و 24 درصد و جرايم خشن 21 درصد کاهش داشته است.

 تشكيل پليس گردشگر در اصفهان

 اجراي طرح «خوش حجاب» از هفته آينده در  اصفهان

فرمانده انتظامي استان اصفهان در خصوص افراد دستگير شده توسط نيروي انتظامي در اين ماه گفت: دستگيري قاچاقچيان مواد مخدر 98 درصد افزايش، قاچاقچيان کالا 71درصد، افراد شرور و سارقان 11درصد و مفاسد اجتماعي 10 درصد کاهش داشته است.

به گزارش ايسنا، وي افزود: در ارديبهشت ماه سال جاري دو هزار و 848 تبعه غير مجاز افغاني در استان دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به اجراي طرح «خوش حجاب» در اصفهان در هفته آينده گفت: افراد خوش حجاب توسط نيروهاي پليس مورد تشويق قرار مي‌گيرند و با افراد بد حجاب برابر قانون برخورد مي‌کنيم.

کرمي اظهار کرد: در سال جاري تلاش شد با نگاه جديد بر روي پارک ها و فضاهاي تفريحي نظارت شود و در اين راستا نيروي مستقلي همچون پليس گردشگري آماده شد که از هفته آينده آغار به کار مي کنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha