• دوشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 9002-11174
  • منبع : صدا و سیما

با صداي صادق آهنگران، کاروان‌هاي راهيان نور نماهنگ مي‌شود

با صداي صادق آهنگران،
کاروان‌هاي راهيان نور نماهنگ مي‌شود

نماهنگ «پلاک کهنه» به کارگرداني و تهيه‌کنندگي فرامرز گرجيان به مدت پنج دقيقه به سفارش صداوسيماي مرکز خوزستان توليد مي شود.

به گزارش سرويس تلويزيون ايسنا، فرامرز گرجيان در خصوص توليد نماهنگ «پلاک کهنه» و روند آن گفت: سينماي دفاع مقدس در قالب مستند زيباتر بيان مي‌شود ولي نماهنگ به لحاظ ايجاد ارتباط معنوي از يک جايگاه ويژه‌اي برخوردار است؛ زيرا ترکيبي از موسيقي و همچنين بيان مواردي است که بيننده را به لحاظ داشتن جذابيت و کشش به انتها مي‌کشاند.

وي مداحي را به عنوان يکي از يادگارها و يادمان‌هاي جاويد دوران دفاع مقدس ذکر کرد و افزود: بر روي متون اين نماهنگ مداحي به همراه تصويرسازي يک يادگار زيبا و ارزشمند را به نمايش گذاشته است.

فرامرز گرجيان بهره‌گيري از هنرمندان حرفه‌يي درجهت رعايت استانداردهاي فعلي نمايش يک امر ضروري عنوان و خاطرنشان کرد: اين نماهنگ در قالب يک کار توليدي، حضور کاروان‌هاي راهيان نور در استان را به نمايش خواهد گذاشت.

تهيه‌کننده اين برنامه گفت: داستان نماهنگ «پلاک کهنه» درخصوص دختر دانشجويي است که در قالب کاروان راهيان نور تلاش مي‌کند از قاب لنز دوربين عکاسي سيماي يک مادر مفقود اثر را که تصوير فرزندش را در دست داشته و در ميان ميدان مين به دنبال فرزندش اشک ريزان مي‌گردد با نقبي به گذشته و دوران عاشوراي حسيني به نوعي فرزند خود را در قياس با شهيدان دشت کربلا به تصوير بکشد و به نوعي آرامش به دست مي‌آورد.

گروه برنامه‌ساز عبارتند از:

تهيه‌کننده و کارگردان: فرامرز گرجيان، مدير توليد: کورش نيک محمدي، دستيار کارگردان و برنامه‌ريزي: بابک گودرزي، منشي صحنه: سامانه فرامحمدي، طراح صحنه: عليرضا عباسي، طراح لباس: رويا ابراهيمي، گريم: شيما ذابحي، تصويربردار: سهيل خويش کار، دستياران صدا و تصوير: محمود حميدي، سجاد محمدي، حجت پاپي، تدوين: حسين مکرمي، دستياران توليد: رحيم آل کثير، سيد باقر موسوي، انفجارات: سيد رافع موسوي، آهنگساز: بهنام صبوحي، خواننده: صادق آهنگران، شاعر: عبدالجبار کاکائي، بازيگران: بذرالسادات برنجياني، ساناز حيدري، هادي خسرجي .

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha