• شنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8911-07448

*ساخت «سرزمين لرستان» براي جذب گردشگر* مديركل صدا‌وسيماي مركز: سازمان ميراث فرهنگي براي ساخت اين مستند هيچ كمكي نكرد

*ساخت «سرزمين لرستان» براي جذب گردشگر* 
مديركل صدا‌وسيماي مركز: سازمان ميراث فرهنگي براي ساخت اين مستند هيچ كمكي نكرد

مدير كل صدا‌وسيماي استان لرستان با اشاره به توليد مستند «سرزمين لرستان»، گفت: سازمان ميراث فرهنگي در ساخت اين مستند هيچ كمكي به ما نكرده است.

فتاح‌كمري در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بيان كرد: مستند «سرزمين لرستان» به معرفي جاذبه‌هاي تاريخي و طبيعي استان مي‌پردازد؛ مي‌خواستيم اين برنامه را به صورت مشاركتي با ميراث فرهنگي توليد كنيم، چند باري به آنها مراجعه كرديم، ولي جواب مثبتي نگرفتيم.

وي افزود: شبكه‌ي استاني موظف است كه جاذبه‌هاي توريستي و گردشگري استان را به تصوير بكشد و معرفي كند، به همين دليل مجبور شديم با بودجه‌ي خودمان اين مستند را توليد كنيم؛ اتفاقا توليد اين مستند هزينه‌بر بوده و بودجه‌ي آن از اداره‌ي كل سيماي استان‌ها تامين شده است.

كمري در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا، مبني بر اينكه «سرزمين لرستان» چقدر مي‌تواند در جذب گردشگر براي اين استان موثر باشد؟ گفت: لرستان هم از نظر طبيعي و هم از نظر تاريخي جاذبه‌هاي گردشگري زيادي دارد كه بعضي از آنها براي بخشي از مردم ايران شناخته شده نيستند و ما مجبوريم كه آنها را خوب معرفي كنيم.

وي ادامه داد: ما در گذشته برنامه‌ي مشابه اين مستند را داشته‌ايم كه باعث شده در دو ـ سه سال گذشته گردشگران استان لرستان نسبت به سال‌هاي قبل بيشتر شود و من مطمئن هستم كه ساخت چنين برنامه‌هايي تاثير بسزايي خواهد داشت.

مدير كل صدا‌وسيماي لرستان با اشاره به اين‌كه تصوير‌برداري اين مستند به اتمام رسيده است، اظهار كرد: سعي ما بر اين است كه براي ايام فروردين‌ اين مستند را به روي آنتن شبكه‌ها‌ي سراسري ببريم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha