• سه‌شنبه / ۲۱ دی ۱۳۸۹ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8910-05739

صداوسيما نتايج نظرسنجي‌هاي مردمي را همچنان منتشر نمي‌كند گفت‌وگوي ايسنا با مجيد ملكي‌تبار ـ رييس جديد مركز تحقيقات صداوسيما

صداوسيما نتايج نظرسنجي‌هاي مردمي را همچنان منتشر نمي‌كند
گفت‌وگوي ايسنا با مجيد ملكي‌تبار ـ رييس جديد مركز تحقيقات صداوسيما

رييس مركز تحقيقات و پژوهش‌هاي سازمان صدا و سيما در پاسخ به اين پرسش كه آيا پس از تغيير مديريت اين مركز، قرار است آمار و اطلاعات بيشتري از نظرسنجي‌هاي مردمي درباره‌ي برنامه‌ها در اختيار رسانه‌ها قرار گيرد؟ گفت: هيچ تغييري در رويكردهاي اين مركز به وجود نيامده است.

مجيد ملكي تبار در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان مطلب بالا افزود: كارها همان طور كه در سال‌هاي گذشته انجام مي‌شد، انجام مي‌شود و نتايجش در اختيار شبكه‌ها و مردم يا رسانه‌ها قرار مي‌گيرد.

وي با تاكيد بر اين كه با آمدن وي و رفتن عليرضا پويا، هيچ تغييري در رويكردهاي مركز تحقيقات به وجود نيامده است، عنوان كرد: همان مقدار اطلاعات و آمار كه از قبل در اختيار رسانه‌ها قرار مي‌گرفت، به روال قبلي ادامه خواهد داشت. اگر برنامه تغيير كند ممكن است اين اطلاعات بيشتر شود ولي تا به حال تغييري نكرده است.

ريس مركز تحقيقات سازمان صدا و سيما درباره همكاري با برنامه‌سازان گفت: نتايجي كه مركز تحقيقات آماده مي‌كند در اختيار شبكه‌ها قرار مي‌گيرد تا شبكه‌ها بتوانند آن را بين برنامه‌سازان و پژوهشگران توزيع كنند و بر مبناي اين پژوهش‌ها، كارها بهتر و بهتر پيش رود.

او به نشست مركز تحقيقات با معاونت سيما اشاره كرد و افزود: نشستي كه با معاونت سيما داشتيم با معاونت‌هاي ديگر مثل معاونت صدا، سياسي و معاونت‌هايي كه با مركز تحقيقات كار مي‌كنند، انجام خواهد شد.

ملكي‌تبار اولويت‌هاي تحقيقاتي مركز تحقيقات سازمان صدا و سيما را مواردي كه در وظايف تحقيقات نوشته شده، دانست و ادامه داد: ما بايد قانون‌مداري را رعايت كنيم و كيفيت كار را بالا ببريم.

رييس مركز تحقيقات سازمان صدا و سيما در پايان ابراز اميدواري كرد: مركز تحقيقات صدا و سيما كارهاي بيشتري انجام دهد و پاسخگوي نيازهاي سازمان صدا و سيما باشد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha