• یکشنبه / ۱۶ آبان ۱۳۸۹ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8908-20099

/مرز‌بندي ميان گويندگان و مجريان راديووتلويزيون/ سردبير«كوچه راديو پلاك 17»: راديو هم بايد سوپر استار داشته باشد با حضور راديويي‌ها در تلويزيون مخالفم

/مرز‌بندي ميان گويندگان و مجريان راديووتلويزيون/ 
سردبير«كوچه راديو پلاك 17»:
راديو هم بايد سوپر استار داشته باشد
با حضور راديويي‌ها در تلويزيون مخالفم

برنامه‌ي راديويي «كوچه راديو پلاك 17» گفت: با حضور عوامل راديو در تلويزيون مخالفم، چون تمام تخيلات و تصوير‌سازي مخاطب از گوينده را به هم مي‌ريزد.

محمد بخشايش در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون و راديو خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: حضور گويندگان راديو در تلويزيون تاثير بدي روي مخاطب دارد و در درا‌ز‌مدت ذهن او را تخريب مي‌كند.

وي افزود: اگر بازيگران راديو را به تلويزيون ببرند، خيلي بهتر است تا اين‌كه مجريان راديو به تلويزيون بروند؛ اگر گويندگان مي‌خواهند در گويندگي بمانند بهتر است، به تلويزيون نروند.

محمد بخشايش هم‌چنين درباره‌ي برنامه‌ي تلويزيوني «راديو هفت» به ايسنا گفت: عيب‌هاي اين برنامه از حسن‌هاي آن بيشتر است؛ چون تلويزيون از عوامل راديو وام مي‌گيرد و از گويندگان آنها براي اين برنامه استفاده مي‌كند.

وي ادامه داد: نشان دادن تصوير گويندگان راديو در تلويزيون باعث مي‌شود، تمام تخيلات و تصوير‌هايي كه يك شنونده از يك گوينده دارد به هم بريزد، در حالي‌ كه تمام حسن راديو به اين است كه براي شنونده تخيل به بار آورد كه «راديو هفت» آن را به هم مي‌زند.

سردبير «كوچه راديو پلاك 7» درباره‌ي نكات مثبت «راديو هفت» بيان كرد: نكته‌ي مثبت اين برنامه شكل آن است و به نظرم خوب توانسته يك برنامه‌ي راديويي را براي اولين‌بار از تلويزيون پخش كند.

وي افزود: «راديو هفت» هم‌چنين نويسندگي، انتخاب داستان و مجريان خوبي هم دارد.

محمد بخشايش درباره‌ي حضور هنرمندان حرفه‌اي تلويزيون و سينما در راديو گفت: اين موضوع بسيار خوب است و از ابتدا هم همين‌گونه بوده است؛ بزرگترين و بهترين هنرمندان ما نظير ژاله علو، اكبر زنجانپور و حتي مهران مديري از راديو شروع كردند.

وي ادامه داد: و اين‌كه بخواهد دوباره اين همكاري صورت گيرد هم مي‌تواند براي بازيگران سينما مفيد باشد و هم براي راديو يك اعتبار ويژه‌اي داشته باشد. به ويژه در بخش هنرهاي نمايشي كه براي جذب مخاطب به صداهاي آشنا نياز دارد.

بخشايش افزود: همان‌طور كه سينما براي نشان دادن خود نياز به سوپر‌استار دارد، راديو هم بايد سوپراستار داشته باشد و اين بسيار خوب است.

سردبير «كوچه راديو پلاك 17» هم‌چنين درباره‌ي اين برنامه گفت كه فعلا تغييرات خاصي ندارد، ولي از اول آبان‌ماه يك سري تغييرات پاييزي در آن اعمال شده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha