• شنبه / ۸ آبان ۱۳۸۹ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8908-05429
  • خبرنگار : 71062

طرح برخي مشكلات زائران در مدينه با سرپرست حجاج ايراني «بانك ملي به وعده‌اش براي اهداي سيم‌كارت به زائران عمل نكرد»

حجت‌الاسلام و المسلمين سيدعلي قاضي‌عسكر ـ سرپرست حجاج ايراني ـ از بخش‌هاي مختلف محل اسكان جمعي از زائران ايراني در مدينه‌ي منوره بازديد كرد و در جريان برخي مشكلات آن‌ها قرار گرفت. به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به مدينه‌ي منوره، در اين بازديد كه محمدهادي فلاح‌زاده ـ معاون توسعه‌ي مديريت و منابع، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدجواد مظلومي ـ معاون امور فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري ـ و مسعود مجردي ـ رييس ستاد مدينه ـ سرپرست حجاج ايراني را همراهي مي‌كردند، برخي مشكلات زائران و پيشنهادهاي آن‌ها براي بهتر شدن شرايط مطرح شد و قاضي‌عسكر هم دستور پي‌گيري و رفع اين مشكلات و پيشنهادها را صادر كرد. نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت پس از صرف ناهار با زائران در جمع آن‌ها حضور يافت و به برخي پرسش‌هاي زائران پاسخ داد و از آن‌ها درخواست كرد: از بحث و گفت‌وگو با ماموران حرم نبوي (ص) و بقيع خودداري كنند. سرپرست حجاج ايراني هم‌چنين از پيشنهاد يكي از زائران درباره‌ي تفكيك كردن آسانسور برادران از خواهران استقبال كرد و اجراي آن را خواستار شد. برخي از زائران نيز پي‌گير وعده‌هاي داده شده درباره‌ي اهداي سيم كارت به زائران شدند كه رئيس ستاد مدينه گفت: متاسفانه بانك ملي به وعده‌ي خود براي اهداي سيم كارت به زائران عمل نكرده است. در پايان اين ديدار دوستانه، قاضي‌عسكر براي پيش‌گيري از برخي مشكلات، خواستار به‌كار گرفتن بازرس افتخاري در هتل‌هاي محل اسكان زائران ايراني شد. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha