• شنبه / ۱ آبان ۱۳۸۹ / ۱۶:۴۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8908-00627
  • خبرنگار : 71368

مخالفت با ازدواج، قتل مادربزرگ با ضربات چاقو را رقم زد

مخالفت با ازدواج، قتل مادربزرگ با ضربات چاقو را رقم زد

ماموران نيروي انتظامي، نوجواني را با ضربات متعدد چاقو مادربزرگش را از پاي درآورده بود را دستگير كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، 22 مردادماه، ماموران كلانتري 169 مشيريه از طريق تماس فردي با مرکز فوريتهاي پليسي 110 در جريان خبر کشف جسد زني در داخل منزل مسکوني‌اش در شهرک مشيريه قرار گرفتند.

با حضور مأموران کلانتري در محل و تأييد خبر قتل، موضوع به كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام شد و به دستور بازپرس شعبه هفتم ويژه قتل، تحقيقات در مورد شناسايي و دستگيري قاتل يا قاتلان احتمالي، از سوي کارآگاهان آغاز شد.

كارآگاهان در بررسي‌هاي اوليه دريافتند، مقتوله با نام زهرا، 75 سال سن دارد كه به تنهايي در منزلش زندگي مي‌کرده و برابر نظريه پزشکي قانوني نيز علت قتل ضربات متعدد چاقو به نواحي مختلف بدن( گردن ، سينه و شکم ) به قتل رسيده است.

تلاش براي روشن كردن زواياي پنهان حادثه ادامه داشت تا اينكه آنان، در بررسي صحنه جنايت دريافتند، هيچگونه آثاري مبني بر ورود به عنف داخل منزل وجود نداشته و آثار بهم ريختگي داخل منزل مقتوله نيز ساختگي است.

ماموارن در تحقيقات خود از آشنايان مقتوله متوجه شدند که مقتوله با هيچکدام ازهمسايگان و اعضاي خانواده‌اش اختلاف نداشته اما يکي از نوه‌هاي او به نام حميدرضا كه تنها 18 ساله دارد، سوابق متعددي در مورد سرقت از منزل مقتوله دارد.

کارآگاهان سه روز پس از وقوع قتل، «حميدرضا» را دستگير كردند، وي در ابتدا تلاش داشت تا خود را بيگناه معرفي کند اما با گذشت يک ماه، لب به اعتراف گشود و به قتل مادربزرگ خود اعتراف کرد.

به گزارش ايسنا، متهم دراعترافاتش درباره روز حادثه به کارآگاهان گفت: در روز حادثه، موضوع ازدواج با دختر مورد علاقه‌ام را مطرح کردم که بلافاصله با مخالفت شديد مادربزرگم روبرو شدم و ناگهان او، موضوع سرقتهايي را که از منزلش انجام داده بودم به ميان کشيد، بسيار عصباني شدم و مادربزرگم را به عقب هل دادم که باعث زمين خوردنش شد و او نيز به من ناسزا گفت.

بنابر اظهارات متهم، وي در حالي‌ که بسيار عصباني بود، به داخل آشپزخانه رفته و با چاقو، ضرباتي را به گردن، شکم و صورت مادربزرگ خود زده و پس از آن متواري شده است.

سرهنگ سعيد ليراوي، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم، قرار قانوني لازم از سوي بازپرس شعبه هفتم دادسراي امور جنايي تهران صادر و متهم برا تکميل تحقيقات در اختيار کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha