• شنبه / ۱ آبان ۱۳۸۹ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8908-00030

تاخير 20 روزه و نارضايتي مخاطبان! شماري از فروشندگان مجاز سي‌دي «قلب يخي» در گفت‌وگو با ايسنا

تاخير 20 روزه و نارضايتي مخاطبان!
شماري از فروشندگان مجاز سي‌دي «قلب يخي» در گفت‌وگو با ايسنا

در پي تاخير در عرضه‌ي سريال «قلب يخي» در شبكه پخش خانگي، جمعي از فروشندگان مجاز سي‌دي و دي‌وي‌دي اظهارنظر كردند كه اين تاخير در عرضه‌ي سريال كه حدود 20 روز به طول انجاميده است، باعث كم شدن مخاطب مي‌شود.

به گزارش ايسنا پس از تغيير شنبه‌ها،  از سوي تهيه‌كنندگان اين مجموعه اعلام شدكه چهارشنبه‌ها «قلب يخي» عرضه و توزيع مي‌شود كه دو هفته چنين نشد!

شش فروشنده‌ي مجاز سي‌دي و دي‌وي‌دي شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران ايسنا درباره‌ي وقفه‌هاي پي در پي در عرضه‌ي قسمت‌هاي جديد از سريال‌هاي شبكه‌ي نمايش خانگي و واكنش علاقمندان به اين اتفاق، نكاتي را گوشزد كردند.

يكي از اين فروشندگان به خبرنگار ايسنا مي‌گويد: تعداد مراجعه‌كننده‌ها در اين دو هفته زياد بوده، اما آن چه كه مهم است اين است كه كيفيت كار را پايين آورده‌اند و يك پك آن هم گران (1500تومان) است؛ در حالي كه قيمت آن براي مردم مهم است و اين‌ها باعث مي‌شود تا از تعداد بيننده‌ها كاسته شود.

وي هم‌چنين معتقد است كه اگر عرضه سريال در همان زمان اعلام شده به صورت مرتب انجام گيرد، حتي افرادي كه به عنوان سرگرمي اين گونه سريال‌ها را دنبال مي‌كنند و طرفدار پروپاقرص نيستند هم آن‌ها را تهيه مي‌كنند؛ اما اگر در عرضه‌ي هر شماره تا شماره بعد، وقفه ايجاد شود، مشتري‌هاي اصلي خودش را هم از دست مي‌دهد.

برخي ديگر از فروشندگان نيز مدعي مي‌شوند تعداد مراجعه‌كنندگان در طول اين دو هفته بسيار زياد بوده و حتي به صدها نفر رسيده است، آن‌ها نيز عنوان كردند كه با اين اقدام از تعداد مشتريان و طرفداران اين سريال كاسته مي‌شود.

فروشنده ديگري كه مغازه‌اش در ميدان انقلاب است، در اين زمينه مي‌گويد: وقتي كه «قهوه تلخ» به بازار آمد از تعداد مشتريان «قلب يخي» كاسته شد و در كل هم فقط چند شماره‌ي اول «قلب يخي» خوب بود و از قسمت‌هاي شش و هفت به بعد كيفيت كار پايين آمد.

برخي از اين فروشندگان از نارضايتي مردم از توقف دو هفته‌اي عرضه‌ي « قلب يخي» ياد مي‌كنند. فروشنده‌اي مي‌گويد: در اين مدت با «غرغرهاي» برخي علاقمندان به اين سريال مواجه شده‌است و حتي برخي تاخير در عرضه‌ي سريال را از جانب وي مي‌بينند.

بر اساس اين گزارش ايسنا، پيش از اين حجم بالاي لوكيشن‌هاي بيروني و صحنه‌هاي اكشن دليل تاخير در آماده‌سازي قسمت نهم از سريال «قلب يخي» اعلام شده است. به تبع آن بخش‌هاي پاياني از سري اول و بخش نخست سري دوم سريال «24» نيز هنوز توزيع نشده‌ است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha