• جمعه / ۲۶ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 8906-15889
  • منبع : صدا و سیما

/قرآن؛ كتاب رحمت، حكمت و عدالت/ مدير سايت اينترنتي اسلام – آذري جمهوري آذربايجان: اهانت به قرآن در سايه حمايت دولت آمريکا صورت گرفته است

حاج رامين بايرام اف، مدير سايت اينترنتي اسلام – آذري جمهوري آذربايجان ضمن تاکيد بر اينکه از همان ابتدا معلوم بود که اهانت کنندگان به قرآن کريم در آمريکا از قبل آماده شده بودند، گفت: اين اقدام تحت محافظت و حمايت پليس آمريکا انجام شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) مدير سايت اينترنتي اسلام – آذري در تماس تلفني بخش خبري سيماي آذري شبکه جهاني سحر با وي در واکنش به حرکت نفرت انگيز هتک ساحت قرآن اضافه کرد: بر اين اساس اگر دولتي نخواهد، چگونه پليس از آن عمل حفاظت و حراست مي‌کند؟ مشکلات ما هم از آنجا ناشي مي‌شود که در جهان اسلام وحدت وجود ندارد. اگر وحدت وجود داشت، آمريکا نمي‌توانست اين غلطها را بکند. آنها مي‌دانند که اگر انسانها به اسلام اصيل روي آورند، آنها نخواهند توانست زورگويي‌هاي امپرياليستي خود را به ايشان تحميل کنند. به همين علت مي‌خواهند انسانها را از اسلام دور کنند. خواه در آمريکا و خواه در کشورهاي اروپايي.

بايرام اف با اشاره به اينکه ممنوعيت حجاب، ممنوعيت مناره‌ها و ساير ممنوعيتها عليه اسلام، همه در ضديت با اسلام‌اند گفت: اين همان چيزي است که به آن اسلام هراسي مي‌گويند. در واقع، اين حيله صهيونيسم و فراماسونها و سيستم بي‌خداي آنهاست که قصد دارد ميان مسلمانان و مسيحيان تنش و جدال ايجاد شود. اما خدا را سپاس که ما در خبرها هم ديديم که عالمان بزرگ ما و بويژه آيت‌الله خامنه‌اي خودداري مسلمانان از تنش با مسيحيان را خواستار شدند و بر همين اساس، مسلمانان اعتراض آگاهانه خود را به دشمنان اسلام اعلام خواهند کرد.

گفتني است تشديد موج اسلام ستيزي در غرب که با هدايت مستقيم آمريکا و صهيونيسم جهاني در روزهاي اخير منجر به تکرار صحنه‌هاي ديگري از اسائه ادب به کتاب مقدس مسلمانان جهان شد، خشم ملتهاي مسلمان بويژه ملت مسلمان جمهوري آذربايجان را برانگيخته و اعتراضات مردمي را در پي داشته است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha