• سه‌شنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 8906-14111
  • منبع : نمایندگی قم

آيت‌الله‌سعيدي درتجمع اعتراض‌آميز طلاب‌ حوزه ‌علميه‌قم: آنهايي‌ كه باقرآن مبارزه‌ مي‌كنند، باخدا در جنگند هرچه درتوان داريم درمبارزه باجنايتگران بكار ‌مي‌بريم

آيت‌الله‌سعيدي درتجمع اعتراض‌آميز طلاب‌ حوزه ‌علميه‌قم:
آنهايي‌ كه باقرآن مبارزه‌ مي‌كنند، باخدا در جنگند
هرچه درتوان داريم درمبارزه باجنايتگران بكار ‌مي‌بريم

آيت‌الله سعيدي امام جمعه موقت قم در تجمع اعتراض‌آميز طلاب و فضلاي حوزه علميه قم درسخناني با بيان اين‌كه آنهايي كه با قرآن مبارزه مي‌كنند در واقع با خدا در جنگند، افزود: اهانت به قرآن در طول تاريخ سابقه دارد. زيرا جباران و ستمكاراني بودند كه آيات الهي مطابق ميل آنها نبود و آنها با انواع ترفندها به قرآن اهانت مي‌كردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) آيت‌الله سعيدي عنوان كرد: تحليل واقع‌بينانه آن است كه سراسر جهان را بيداري اسلامي فراگرفته است و خيزش سريع اسلام دشمنان را در اندوه فرو برده است.

امام جمعه موقت قم با بيان اينكه كينه‌هاي فروخفته نسبت به قرآن و اسلام گاهي خود رابه شكل كاريكاتور، فيلم و اظهارات موهن نشان مي‌دهند افزود: رهبري هتك حرمت به قرآن، ادامه كار سلمان رشدي است.

آيت‌الله سعيدي با بيان اينكه عصر، عصرعزت اسلام است افزود: خداوند مقرر كرده است كه به فضل او در اين عرصه شاهد ذلت و روسياهي كفار و مستكبران باشيم.

وي با تاكيد بر اين‌كه مسلمانان از اين حركات مذبوحانه نه تنها جا مي‌زنند بلكه با خروش خود روز دشمنان را تبديل به شب سياه مي‌كنند، افزود: اجتماع امروز بزرگ حوزويان اين پيام را به دنبال دارد كه ما سرباز اسلام و قرآن هستيم و اهانت به قرآن را برنمي‌تابيم و هر چه در توان داريم در مبارزه با جنايتگران به كار خواهيم گرفت.

امام جمعه موقت قم با اشاره به وقوع اين‌گونه جنايات در قلمروي حكومت آمريكا، تصريح كرد: به مسلمانان جهان مي‌گوييم فرياد و خروش خود را بر سر آمريكا بزنند.

وي با بيان اينكه آمريكا بستر اين اهانت بزرگ را فراهم كرده است افزود: ما اعلام مي‌كنيم آن كشيش ابله آتش تهيه براي صهيونيست‌ها را فراهم كرد كه بايد دستگير و به اشد مجازات برسد.

آيت‌الله سعيدي تصريح كرد: اين كشيش مزدور رواني نه تنها به مسلمانان بلكه به مسيحيان نيز توهين كرده است، چراكه با تحريك عده‌اي از اوباش صهيونيست قرآني را به آتش زدند كه بارها از حضرت عيسي، حضرت مريم و حضرت موسي ياد كردند.

وي با اشاره به سكوت سران استكبار به ويژه اوباما افزود: صهيونيست‌ها سرگردان اين جريانند و در فكر به راه انداختن جنگ صليبي هستند تا اديان را به جان هم و ذهن جهان را به مسلمانان مشغول كنند تا از فجايع رخ داده در فلسطين منحرف كند.

امام جمعه موقت قم با تاكيد بر اين‌كه حادثه اخير هيچ ربطي به كليسا و مسيحيان ندارد، خاطرنشان كرد: مسلمانان هرگز اين حركت را به پاي مسيحيان نمي‌گذارند، چراكه قرآن به ما آموخته عامل اصلي يهوديان و صهيونيست‌ها هستند.

وي با بيان اينكه طرف مطالبه همه دنيا و مسلمانان دولت آمريكا است، افزود: اين اوباش صهيونيستي با اين اقدام قلب يك و نيم ميليارد از مسلمانان را به درد آورده است و بي‌دليل نيست كه بعد از 30 سال از انقلاب هنوز شعار مرگ بر آمريكا از لب ايرانيان نيفتاده است.

وي در پايان عنوان كرد: از دولت شجاع و استكبارستيز انتظار داريم كه نسبت به اين فاجعه عظيم اقدامات لازم را به عمل آورد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha