• دوشنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 8906-13644
  • منبع : مطبوعات

حوزه علميه خراسان با اشاره به هتك حرمت قرآن كريم: پايان عمر شيطان بزرگ فرا رسيده است

حوزه علميه خراسان در بيانيه‌اي تاكيد كرد: ديري نخواهد پاييد که پشيماني و درماندگي عاملان جاهل و پست اين اقدام وقيح، آنها را به سرگرداني و حيرت دچار خواهد ساخت و عواقب آن متوجه دولتمردان آمريکا و صهيونيست جهاني مي باشد که زمينه اين عمل ننگين را فراهم نموده است.

به گزارش ايسنا به نقل از مرکز خبر حوزه، فضلا، روحانيون و طلاب حوزه علميه خراسان همگام با جامعه جهاني اسلام، اين تجاوزات ننگين را محکوم و مراتب خشم، نفرت و انزجار خويش را از اين اقدام موهن ابراز داشتند.

در اين بيانيه آمده است: اين جسارت‌هاي ابلهانه که هر از چندگاهي در راستاي پروژه اسلام ستيزي غرب به سرکردگي آمريکا و صهيونيسم صورت مي‌گيرد، دليلي بر انحطاط و پايان عمر شيطان بزرگ است که در برابر منطق جهاني اسلام به زانو درآمده و اينک براي رهايي از کابوس اتحاد و انسجام اسلامي ميان مسلمين جهان چنين سناريوي بي فرجامي را بر روي پرده جهاني به نمايش گذارده‌اند.

درادامه اين بيانيه آمده است: اقدام مذبوحانه و ضدانساني استکبار جهاني در به آتش کشيدن کتاب مقدس و آسماني قرآن توسط چند مزدور صهيونيسم، به منزله سوزاندن تمامي ارزشهاي انساني، آرماني و اهانت به تمامي اديان الهي است که بي‌شک به منظور تشتت و تفرقه افکني ميان پيروان اديان الهي طراحي و اجراء گرديده است.

اين بيانيه تأکيد دارد: استکبار جهاني بداند قرآن کريم، اين مصحف عدالت و رحمت و پيام‌آور صلح و مهرباني، هماره به وعده الهي محفوظ و جاويدان خواهد ماند و اين رفتارهاي گستاخانه و بي‌شرمانه هرگز نخواهد توانست از روند رو به جلو و تکاملي توجه مردم حقيقت جو در سراسر دنيا نسبت به اين کتاب شريف بکاهد.

بر اساس اين بيانيه، مسلمانان جهان در صورتي که يکپارچه به دفاع از دين و مقدسات خود برخيزند و متحد اقدام نمايند، مي‌توانند جلوي اهانت‌ها، جسارت‌ها، تجاوزات و گستاخي‌هاي دشمنان اسلام را بگيرند و از حريم اسلام و مقدسات آن دفاع نمايند. چنان‌که اين بي حرمتي با موج گسترده محکوميت توسط مراجع، علما، دولت‌ها و اقشار مردم مسلمان در سراسر جهان مواجه شد و همين فشارها موجب عقب نشيني کشيش گستاخ گرديد.

* تجمع طلاب و فضلاي حوزه علميه خراسان در مدرسه عالي نواب مشهد

اساتيد، فضلا و طلاب حوزه علميه خراسان ضمن تسليت و تعزيت به محضر حضرت ولي عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و عموم ملت شريف و بيدار ايران اسلامي در محکوميت اين اقدام شيطنت آميز، ساعت 9 صبح سه‌شنبه، 23/6/89 تجمع نموده و خشم و انزجار خود را از اين اقدام موهن اعلام خواهند کرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha