• سه‌شنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8906-13530

آخرين وضعيت پرستارحادثه‌ديده ياسوجي پس ازتخليه چشم؛ اميدوارم به كاربازگردم،هرچند شرايط روحي وجسمي‌ مناسبي ندارم‌ دستگاه قضايي به پرونده‌ام سريع‌تر رسيدگي كند

آخرين وضعيت پرستارحادثه‌ديده ياسوجي پس ازتخليه چشم؛
اميدوارم به كاربازگردم،هرچند شرايط روحي وجسمي‌ مناسبي ندارم‌ 
دستگاه قضايي به پرونده‌ام سريع‌تر رسيدگي كند

 پرستار بخش (ICU) بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج كه چندي پيش با ضربه پنجه بوكس همراه يك بيمار، بينايي چشم چپ خود را از دست داد با گذشت حدود 10 روز  از تخليه چشم آسيب‌ديده،  اكنون در انتظار  پروتز چشم است.

«عبدالوهاب دانش‌نيا» در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به اينكه چند روزي است از بيمارستان «فارابي» تهران مرخص شده و به شهر ياسوج برگشته است، اظهار كرد: در ماه آينده براي پروتز چشم در بيمارستان فارابي تحت عمل جراحي قرار مي‌گيرم.

وي با اشاره به اينكه مشاور وزير بهداشت از او ملاقات كرده است، افزود: زماني كه در بيمارستان بستري بودم بسياري از مسوولان وزارت بهداشت به ملاقاتم آمدند و دانشگاه علوم پزشكي ياسوج و وزارت بهداشت تمام هزينه درمانم را بر عهده گرفت.

قادر به ادامه كار نيستم

پرونده‌ام در دادسراي ياسوج در حال رسيدگي است

اين پرستار حادثه‌ديده با بيان اينكه شرايط جسمي و روحي مناسبي ندارد،گفت: در حال حاضر با توجه به شرايط روحي و جسمي‌ام قادر به ادامه كارم نيستم، اما اميدوارم در آينده به شغل خود باز گردم .

دانش‌نيا با اشاره به اينكه شكايتش در شعبه دوم دادسراي ياسوج در حال رسيدگي است از دستگاه‌ قضايي خواست كه به وضعيت پرونده‌ او هر چه سريع‌تر رسيدگي كند.

اين پرستار حادثه ديده از مسئولان ذيربط خواست كه به وضعيت امنيت شغلي پرستاران و پزشكان رسيدگي شود چون اين حادثه،  اولين رخداد بيمارستان ياسوج نبود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha