• یکشنبه / ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 8903-17834.162251

حامد اسماعيليون: فضاي وب مكان مناسبي براي تبليغ كتاب است

حامد اسماعيليون:
فضاي وب مكان مناسبي براي تبليغ كتاب است
حامد اسماعيليون با بيان اين‌كه بايد وارد فضاهايي شويم كه بتوانيم به روش‌هايي جذاب، مردم را به سوي كتاب ترغيب كنيم، گفت: مي‌توان از فضاي وب براي تبليغات كتاب‌ها استفاده كرد. اين داستان‌نويس در گفت‌وگو با خبرنگار بخش كتاب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: در زماني كه رسانه‌هايي مانند تلويزيون و راديو به دليل رعايت برخي مميزي‌ها به تبليغ تمام كتاب‌ها نمي‌پردازند، بهترين كار، استفاده از فضاي مجازي مثل وبلاگ‌ها و سايت‌ها اينترنتي است. او در ادامه با بيان اين‌كه فضاي وب مكان مناسبي براي تبليغ كتاب است، افزود: در فضاي كنوني، تبليغات كتاب در دنياي مجازي پررونق‌تر است و اين فضاها بهتر از روزنامه‌ها و مجلات كار كرده‌اند. نويسنده‌ي مجموعه‌ي داستان «آويشن قشنگ نيست» همچنين قيمت كتاب را در كشور نسبت به درآمد مردم و در مقايسه با كشورهاي ديگر ارزان ارزيابي كرد و گفت: عموم مردم به بهانه‌ي گران بودن قيمت، كتاب نمي‌خرند و يا كم‌تر مي‌خرند؛ در حالي‌كه واقعيت اين است كه ما فرهنگ مطالعه نداريم و مردم ما كتاب‌خوان نيستند. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha