• شنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 8903-12326

دل‌آرا قهرمان: بسياري از ناشران به اهميت تبليغات كتاب بي‌توجه‌اند

دل‌آرا قهرمان:
بسياري از ناشران به اهميت تبليغات كتاب بي‌توجه‌اند
دل‌آرا قهرمان با بيان اين‌كه تبليغات كتاب در نشريات پررنگ‌تر از راديو و تلويزيون است، گفت: متأسفانه بسياري از ناشران نسبت به جايگاه و اهميت تبليغات بي‌توجه‌اند و بسياري از نشريات نيز آن‌طور كه بايد، به همه‌ي كتاب‌ها نمي‌پردازند. اين مترجم در گفت‌وگو با خبرنگار بخش كتاب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عنوان كرد: تبليغات كتاب از هر نوعي و به هر شكلي كه باشد، يك وسيله‌ي خوب براي اطلاع‌رساني است. تبليغات خوب و وسيع، آگاهي مردم را نسبت به كتاب بالا مي‌برد و آن‌ها را به سوي كتاب‌خواني تشويق مي‌كند. او همچنين گفت: شهرداري مي‌تواند از طريق نصب بيلبوردها يا پلاكارد‌هايي به تبليغ كتاب و رونق هرچه بيش‌تر بازار آن در كشور كمك كند. قهرمان درباره‌ي قيمت كتاب در كشور نيز ابراز كرد: قيمت كتاب به دليل بالا رفتن قيمت كاغذ، كه ناشي از برداشتن يارانه از آن است، بالا رفته و در عوض، تيراژ كتاب‌ها پايين آمده كه اين واقعا باعث تأسف است. اين مترجم افزايش قيمت كتاب را در گريزان شدن هرچه بيش‌تر مردم از كتاب و كتاب‌خواني مؤثر دانست و در عين‌ حال گفت: كساني كه خيلي مشتاق كتاب و اهل كتاب باشند، كتاب مورد نيازشان را تهيه مي‌كنند؛ اما برخي نيز ترجيح مي‌دهند كتاب را امانت بگيرند تا اين‌كه آن را با قيمت بالا بخرند. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha