• شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8902-10283
  • خبرنگار : 71219

دبير جامعه‌ي هتل‌داران ايران: بازبيني ستاره‌ها، هتل‌ها را دچار ريزش جدي ستاره نمي‌كند

دبير جامعه‌ي هتل‌داران ايران:
بازبيني ستاره‌ها، هتل‌ها را دچار ريزش جدي ستاره نمي‌كند
دبير جامعه‌ي هتل‌داران ايران درباره‌ي بازبيني ستاره‌ي هتل‌ها معتقد است: در اين بحث معمولا ريزش ستاره‌ در هتل‌ها آن‌چنان نخواهد بود، زيرا اين امر براساس معيارهاي متريك انجام مي‌شود. خسرو ايرانپور در گفت‌وگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بيان كرد: ستاره‌ي هتل‌ها براساس معماري، مهندسي و داشتن فضاي لازم در هتل‌ها داده مي‌شود و استاندارد‌سازي چيزي است كه علاوه بر درجه‌بندي انجام مي‌شد و در واقع، به آنچه مشتري لازم است داشته باشد، مربوط مي‌شود. او با اشاره به بحث آموزش، مديريت، سرويس و رفتار كاركنان، گفت: اين موارد در ضوابط درجه‌بندي ملموس نيستند. بنابراين استاندارد‌هاي كيفي كمك مي‌كنند تا خدمات كيفي بيش‌تري به مشتريان ارائه شود. وي درباره‌ي استاندارد‌سازي توضيح داد: اين موضوع در سال 2004 ميلادي بين سازمان جهاني جهان‌گردي و جامعه‌ي بين‌المللي هتل‌هاي دنيا امضا شد. ما نيز بايد استاندارد‌هاي كيفي را در كشور پياده كنيم. بهترين روشي كه در دنيا وجود دارد، اين است كه هر استاندارد كيفي از خود ارزيابي‌ها آغاز مي‌شود. اگر اين را در كشور بتوانيم متداول كنيم، اقدام خوبي انجام خواهد شد. ايرانپور افزود: بايد هر واحدي براساس نظر مشتريان، خودارزيابي انجام دهد. البته اين كار بايد به‌صورت مداوم انجام شود، چون استاندارد‌هاي كيفي بايد به‌شكل مداوم انجام شوند تا مطابق نظر مشتري بتوانيم پيش رويم. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha