• دوشنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8811-06145
  • خبرنگار : 71021

عضو انجمن دفاتر خدمات مسافرتي: قيمت تورهاي نوروزي تعريف‌كردني نيست هتل‌ها براي واقعي شدن قيمت‌ها با هلدينگ‌هاي گردشگري همكاري نمي‌كنند

عضو انجمن دفاتر خدمات مسافرتي:
قيمت تورهاي نوروزي تعريف‌كردني نيست
هتل‌ها براي واقعي شدن قيمت‌ها با هلدينگ‌هاي گردشگري همكاري نمي‌كنند
عضو انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرتي گفت: وضعيت قيمت تورهاي نوروزي اصلا تعريف‌كردني نيست، چون هتل‌ها و شركت‌هاي هواپيمايي براي واقعي شدن قيمت‌هاي اين فصل اصلا همكاري نمي‌كنند. خسرو شهروي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: شركت‌هاي هواپيمايي براي نوروز، بليت‌ها را گران كرده‌اند و شنيده‌ام برخي شركت‌هاي هواپيمايي خارجي كه همواره براي فروش صندلي‌ها، 25 درصد كل پول را مي‌گرفتند، اعلام كرده‌اند كه بايد كل پول براي پيش‌فروش صندلي‌ها پرداخت شود كه اين اصلا براي آژانس‌ها صرف نمي‌كند. او با اشاره به وضعيت نامناسب قيمت‌هاي نوروزي هتل‌هاي داخلي، ادامه داد: قرار است، با مدير كل ميراث فرهنگي و گردشگري استان تهران درباره‌ي وضعيت قيمت هتل‌هاي داخلي، تورهاي خارجي و داخلي صحبت كنيم تا راه‌كارهاي موجود براي رفع اين مشكل‌ها ارائه شوند. وي با اعتقاد به اين‌كه نوروز، بره‌كُشان هتل‌هاي كشور است، گفت: هتل‌ها اصلا براي كاهش قيمت يا همكاري در اين زمينه راضي نمي‌شوند، هتل‌هاي دولتي هم هريك ساز خود را مي‌زنند. شهروي درباره‌ي تأثير هلدينگ‌هاي گردشگري در واقعي‌تر شدن قيمت‌ها در مناسبت‌هاي خاصي مانند نوروز، اظهار كرد: متأسفانه شركت‌هاي هواپيمايي و هتل‌ها با هلدينگ‌ها همكاري نمي‌كنند و اگر اين شركت‌هاي عمده‌فروش وارد عمل شوند، هتل‌ها به كاهش قيمت راضي نمي‌شوند، مگر اين‌كه هلدينگ‌هاي گردشگري در طول سال، كل ظرفيت هتل‌ها را رزرو كنند تا شرايط براي واقعي‌تر شدن قيمت‌ها در نوروز فراهم شود. بايد هلدينگ‌ها در اين‌باره، برنامه‌ي يك‌ساله داشته باشند. اين عضو يكي از هلدينگ‌هاي تخصصي گردشگري ادامه داد: اگر شركت‌هاي هواپيمايي و هتل‌ها در اين هلدينگ‌ها عضو شوند و در اجراي تورها، بخصوص در موقعيت‌هاي خاصي مانند نوروز همكاري داشته باشند، شايد بتوان در قيمت‌ها تحولي ايجاد كرد. شهروي افزود: چرا بايد قيمت‌ تورهاي نوروزي اين‌قدر گران باشد، درحالي‌كه مسؤولان شركت‌هاي هواپيمايي و هتل‌ها مي‌گويند، افزايش نرخ نداشته‌اند و با همان قيمت سال گذشته، خدمات را مي‌فروشند. مگر آژانس‌ها چقدر در اين قيمت‌ها مي‌توانند دست ببرند و آيا گراني تورها و كاهش مشتري به نفع آژانس‌هاست كه بخواهند با قيمت‌ها اين‌قدر بازي كنند؟! انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha