• سه‌شنبه / ۲۹ مرداد ۱۳۸۷ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8705-15034
  • خبرنگار : 71219

سيدطه‌ هاشمي: متأثرم كه اعلام استعفاي من در زمان مناسبي نبود

سيدطه‌ هاشمي:
متأثرم كه اعلام استعفاي من در زمان مناسبي نبود

سيدطه هاشمي با بيان اين‌كه استعفاي من يك مسأله‌ي كاملا طبيعي است، گفت: من فقط متأثر هستم از اين‌كه اعلام اين مسأله در زمان مناسبي نبود كه سبب شد، عده‌اي آن‌را به صحبت‌هاي اخير رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري ـ اسفنديار رحيم‌مشايي ـ ربط دهند.

رييس پيشين پژوهشگاه سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري دقايقي پيش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با تأكيد بر اين‌كه استعفاي من به مسايل اخير (سخنان رحيم‌مشايي) ربطي ندارد، توضيح داد: بيش از يك‌ماه است كه به‌دليل بيماري ديسك كمر و توصيه‌ي پزشكان مبني‌بر سبك‌تر كردن كار استعفا داده‌ام.

وي با اشاره به فشار كار زياد در پژوهشگاه، بيان كرد: خوشحال مي‌شوم اگر اين بار سنگين از روي دوش من برداشته شود. البته هنوز به‌طور رسمي پذيرش استعفا به من اعلام نشده است.

هاشمي ادامه داد: اكنون سازمان ميراث فرهنگي و پژوهشگاه وضعيت خوبي دارند و به سمت خيلي خوبي پيش مي‌روند.‌ هم‌چنين همكاري با رحيم‌مشايي شيريني خاص خود را داشت. من نه مشكلي با سازمان داشتم و نه سازمان با من مشكل داشت و در اين مدت با تمام توان در خدمت اهداف سازمان بودم؛ اما از آنجا كه از حدود هفت‌ماه پيش، مشكل ديسك كمر و سپس ايجاد ناراحتي در گردن براي من به‌وجود آمد، به توصيه‌ي پزشكان بايد كارم را كم مي‌كردم.

وي با بيان اين‌كه پس از استعفا در خدمت سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري خواهم بود، اظهار داشت: با اين وضعيت جسمي، اگر مي‌توانستم كار پرحجمي را در سطح مديريت ارشد سازمان انجام دهم، در همان پژوهشگاه مي‌ماندم؛ ولي به‌ رييس سازمان ميراث فرهنگي اعلام كردم كه نمي‌خواهم همكاري‌ام با سازمان قطع شود و اميدوارم تجارب و توان خود را در بخشي بتوانم به كار گيرم.

او در پايان تأكيد كرد: استعفاي من كاملا طبيعي است و شايد هركس ديگري نيز بود، به‌دليل شرايط جسمي همين كار را انجام مي‌داد. فقط از اين ناراحت هستم كه اعلام اين مسأله در زمان مناسبي نبود. البته شايد اگر زودتر هم اعلام مي‌شد، تحليل‌هاي ديگري داشت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha