• یکشنبه / ۱۸ آذر ۱۳۸۶ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 8609-10249.64477
  • منبع : مطبوعات

*به‌بهانه‌ پايان هشتمين و آغاز نهمين سال فعاليت خبرگزاري دانشجويان ايران* مروري بر يادداشت‌هاي دست‌اندركاران عرصه‌ دفاع مقدس در بازديد از غرفه «ايسنا»

*به‌بهانه‌ پايان هشتمين و آغاز نهمين سال فعاليت خبرگزاري دانشجويان ايران* 
مروري بر يادداشت‌هاي دست‌اندركاران عرصه‌ دفاع مقدس در بازديد از غرفه «ايسنا»

غرفه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در چهاردهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها، پذيراي تعداد زيادي از مخاطبان خود از اقشار مختلف مردم، دانشجويان، دانشگاهيان، روحانيون، دانش‌آموزان، روزنامه‌نگاران، كارشناسان ارتباطات، گروه‌ها و فعالان دانشجويي و علاقه‌مندان به فرهنگ غني ايراني اسلامي بود. در پايان نيز عنوان برترين غرفه را از نظر بازديدكنندگان به خود اختصاص داد.

غرفه ايسنا در طول يك هفته برگزاري نمايشگاه چهاردهم، بيش از 240 نشست و مصاحبه را نيز ميزباني كرد كه از جمله آنان، علاوه بر حضور رييس جمهوري اسلامي‌ ايران و رييس مجلس شوراي اسلامي‌، به مسوولاني چون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، نماينده وزير علوم، تحقيقات و فناوري،‌ معاون علمي‌ و فناوري رييس‌جمهور، معاون اجرايي رييس‌جمهور،‌ معاونان قوه قضاييه، فرمانده ناجا، معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان بهزيستي كشور، وزير اطلاعات، وزير تعاون، وزير مسكن و شهرسازي، وزير نيرو، وزير آموزش و پرورش، معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان تربيت بدني، اعضاي هيات رييسه و كميسيون‌هاي مختلف مجلس شوراي اسلامي، اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام و شوراي نگهبان و... مي‌توان اشاره كرد.

يادداشت‌هايي كه برخي از بازديد كنندگان به‌عنوان دست‌اندركاران عرصه‌ دفاع مقدس از روي مهر در غرفه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به‌يادگار نوشتند، به‌بهانه پايان هشتمين و آغاز نهمين سال فعاليت ايسنا، به شرح زير است:

سردار سرتيپ پاسدار ميرفيصل باقرزاده-رييس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس-

بسمه تعالي

خبرگزاري ايسنا پرتلاش،‌ پويا، با انگيزه و غير ايستا است. انشاء‌الله تعالي هر روز پربارتر باشيد.

و البته سرويس فرهنگ و حماسه در ايسنا زينت اين مجموعه است همانگونه كه جنود الهي زينت نظام هستند.

عليرضا مقيمي – دبير ستاد گردشگري جنگ-

بسمه تعالي

با تشكر از زحمات و تلاش‌هاي دوستان در عرصه خبر. خبرگزاري دانشجويان ايران يكي از قويترين كانونهاي خبري كشور ما است و جاي تقدير و تشكر دارد كه به صورت ويژه به انتقال فرهنگ غني و والاي هشت سال دفاع مقدس اهتمام دارد.

سردار داوود غياثي‌راد -معاون تبليغات و روابط عمومي بنياد حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌هاي دفاع مقدس-

بسم‌الله الرحمن الرحيم

در تاريخ 19/8/86 ، از غرفه ايسنا بازديد نموديم. فعاليتهاي حوزه «حماسه و دفاع» در اين رسانه وزين، ستودني و قابل تقدير است. اطلاع‌رساني به موقع، مطلوب و امانتداري شايسته اين حوزه، از شاخصه‌هاي مهم اين بخش از خبرگزاري ايسنا به شمار مي‌رود. اميد است شاهد نشر روزافزون ارزش‌هاي والاي هشت سال دفاع مقدس در سطح جامعه باشيم.

توفيقات اين رسانه وزين را در پاسداشت ارزشهاي گرانقدر،‌غني و فرهنگ‌ساز دفاع مقدس از خداوند متعال خواستاريم.

سردار محمدتقي خادمي-معاون هماهنگ‌كننده بنياد حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌هاي دفاع مقدس-

بسمه تعالي

تلاش‌هاي سياسي، ‌اجتماعي و فرهنگي دوستان عزيز در سايت ايسنا (خبرگزاري– بخش حماسه و دفاع) درخور تحسين، تقدير و سپاسگذاري مي‌باشد و اميدواريم هميشه موفق و مؤيد باشيد.

بيژن كياني- قائم مقام مؤسسه فرهنگي آزادگان-

به نام خدا

در دنياي امروز، خبر و خبررساني براي جامعه، جنبه حياتي دارد. بدون شك اگر مسير خبررساني درست باشد در شكل‌گيري افكار عمومي نقش پرتاثيري خواهد گذاشت و از خبرگزاري ايسنا به خاطر ايفاي اين وظيفه‌ خطير تشكر مي‌كنم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha