• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۳۸۶ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8606-15935

مسؤول ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي گردشگري: جذب بازار گردشگري ژاپن براي ايران مهم است راه‌اندازي دفتر اطلاع‌رساني ايران را در ژاپن در اولويت قرار مي‌دهيم

مسؤول ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي گردشگري:
جذب بازار گردشگري ژاپن براي ايران مهم است
راه‌اندازي دفتر اطلاع‌رساني ايران را در ژاپن در اولويت قرار مي‌دهيم
مسؤول ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي گردشگري كشور گفت: بازار گردشگري ژاپن پس از برگزاري نمايشگاه گردشگري اين كشور، بيشتر از گذشته براي ما اهميت پيدا كرد. محمدحسين برزين در گفت‌وگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: حضور ايران در نمايشگاه «جاتا» در ژاپن با استقبال بسياري مواجه شد. سيزده آژانس مسافرتي، هواپيمايي ايران‌اير و هتل سنتي يزد از جمله‌ي حاضران در نمايشگاه جاتا در ژاپن بودند كه خوشبختانه همگي از برگزاري اين نمايشگاه اظهار خرسندي و رضايت داشتند. وي با تاكيد بر اهميت بازار گردشگري ژاپن، بيان كرد: كشور ژاپن را دو نسل قديمي و جديد تشكيل مي‌دهد كه نسل قديمي ژاپن بيش از نسل جديد آن به فرهنگ، تاريخ و تمدن غني ايرانيان علاقه‌ نشان مي‌دهد و كمتر تحت تاثير تبليغات منفي امپرياليسم غرب نسبت به ايران قرار گرفته است. برزين با بيان اين‌كه بيش از شش ميليون نفر از نسل قديمي ژاپن در آستانه‌ي بازنشستگي‌اند، اظهار داشت: جذب سه تا 10 درصد از نسل قديمي ژاپن كه علاقه‌مند به فرهنگ غني ايرانيان‌اند، هدفي بزرگ براي ما محسوب مي‌شود، به‌طوري كه راه‌اندازي دفتر اطلاع‌رساني ايران در ژاپن را در اولويت قرار مي‌دهيم. مسؤول ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي گردشگري كشور با اشاره به توزيع 51 هزار و 800 قلم تبليغاتي در 31 نوع شامل كاتالوگ، بروشور، پازل، سي‌دي و ... در نمايشگاه جاتا، گفت: اين اقلام اطلاعاتي به زبان ژاپني و انگليسي ترجمه شدند. برزين با اشاره به حضور 131 كشور شركت‌كننده در نمايشگاه ژاپن، ادامه داد: مذاكرات بسيار مثبتي با تورگردان‌هاي ژاپني فعال در حوزه‌ي ايران صورت گرفته‌اند كه اميدواريم، نتايج مثبت آن‌را هرچه زودتر شاهد باشيم. وي به برگزاري شب ايراني و اجراي گروه موسيقي سنتي ايران در نمايشگاه جاتا اشاره و بيان كرد: براي نخستين‌بار در نمايشگاه جاتا، غرفه‌ي IT را راه‌اندازي كرديم كه در آن، آدرس الكترونيكي بازديدكنندگان غرفه‌ي ايران ثبت و با قرعه‌كشي، جوايزي به برخي بازديدكنندگان اهدا مي‌شد. او افزود: بيش از پنج هزار آدرس الكترونيكي ثبت كرديم و از اين پس همه‌ي فعاليت‌هاي تبليغاتي خود را از طريق آدرس‌هاي الكترونيكي به اطلاع بازديدكنندگان خواهيم رساند. همچنين غرفه‌ي IT ايران از اين پس در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي گردشگري راه‌اندازي مي‌شود. به گفته‌ي برزين، نمايشگاه گردشگري CTS سن پترزبورگ روسيه، محل بعدي حضور نمايندگان گردشگري ايران خواهد بود. نمايشگاه بين‌المللي گردشگري جاتا، 13 تا 16 سپتامبر (22 تا 25 شهريورماه) با حضور 131 كشور جهان در ژاپن برگزار شد. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha