• یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۸۵ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 8511-06780
  • خبرنگار : 71091

كپي صفر «پاداش سكوت» به‌ نمايش درآمد مازيار ميري : در سانسهاي بعدي جشنواره، كپي بهتري از فيلم را به نمايش مي‌گذاريم

كپي صفر «پاداش سكوت» به‌ نمايش درآمد
مازيار ميري : در سانسهاي بعدي جشنواره، كپي بهتري از فيلم را به نمايش مي‌گذاريم

«پاداش سكوت» به كارگرداني مازيار ميري شب گذشته ـ چهاردهم بهمن ماه ـ اولين نمايش خود را براي اهالي سينما و هنرمندان در سينماي صحرا داشت.

به گزارش خبرنگار سينمايي ايسنا، طي چند روز گذشته از سوي عوامل فيلم اعلام شده بود: به دليل عدم هماهنگي بين سيستم فني ايران با تركيه و آلمان، صدا و تصوير ده دقيقه‌ي پاياني فيلم (تصاوير مربوط به زير آب ) با يكديگر هماهنگ نيست و با تاخير به بيست و پنجمين دوره‌ي جشنواره‌ي فيلم فجر مي‌رسد و اميدوار بودند فيلم به تاريخ 15 بهمن ماه به نمايش برسد. سرانجام شب گذشته ـ چهاردهم بهمن ماه ـ كپي صفر اين فيلم، در سينما صحرا سانس 20 به نمايش درآمد.

در ابتداي جلسه نيز كامران ملكي يكي از اعضا هيات مديره خانه سينما از سوي عوامل فيلم به مخاطبين گفت: عوامل فيلم سينمايي «پاداش سكوت» كه در اين نمايش نيز حضور دارند، اعلام كردند؛ اين كپي كه امشب به نمايش درمي‌آيد، كپي صفر است و به تازگي از لابراتوار آمده است به همين دليل ممكن است از لحاظ صدا و تصوير دچار مشكل باشد، بنابراين عذرخواهي مي‌كنيم و فقط به دليل اينكه طبق برنامه فيلم به نمايش درآيد، امشب اين فيلم را به نمايش مي‌گذاريم.

مازيار ميري نيز در گفت‌و گويي كوتاه به خبرنگار ايسنا گفت: تنها به دليل احترامي كه به شخص آقاي رضاداد دبير جشنواره داشتم و ايشان از من خواسته بودند ، اين فيلم را با اين كپي، امشب به نمايش مي‌گذارم اما براي سانس‌ها و روزهاي آينده در تلاش هستيم كپي با كيفيت اين فيلم را به نمايش بگذاريم.

در نمايش شب گذشته «پاداش سكوت» پرويز پرستويي، مهتاب كرامتي از بازيگران اين فيلم حضور داشتند.

«پاداش سکوت» با فيلم‌نامه‌ي از فرهاد توحيدي و با نگاهي به داستان «من قاتل پسرتان هستم» نوشته‌ي احمد دهقان در خلاصه داستانش آمده است: «خيلي‌ها به خاطر ما شهيد شده‌اند تا ما زندگي کنيم.غير از اسم تابلوي کوچه‌تون‌ چند تا ديگه از اون آدم‌ها را بخاطر داريد؟ يحيي يه دونه از اون اسمهاست ...

در اين فيلم پرويز پرستويي، رضا کيانيان، جعفر والي، فرهاد اصلاني، مهتاب کرامتي، مهدي صفوي به ايفا نقش مي‌پردازند و علي انصاريان فوتباليست نيز در سكانسي از اين فيلم حضور دارد.

ساير عواملي كه در اين پروژه همكاري داشتند عبارتند از: مدير فيلمبرداري: بهرام بدخشاني، تدوين کننده: بهرام دهقاني،سازنده موسيقي متن: پيمان يزدانيان، چهره پرداز: مهرداد ميرکياني، صدا بردار: مهران ملکوتي ، صداگذار: حسين مهدوي، طراح صحنه و لباس: امير اثباتي، تهيه کننده: محسن علي اكبري و محصول مركز هفت آسمان و مركز انديشه‌هاي شكوفا

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha