• شنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۸۵ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8505-10974
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

نمايشگاه گردشگري مشهد امسال توسط بخش خصوصي اداره مي‌شود

نمايشگاه گردشگري مشهد امسال توسط بخش خصوصي اداره مي‌شود

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري خراسان رضوي گفت: سازمان گردشگري شاهد استقبال هرچه بيشتر کشورهاي خارجي نسبت به 5 سال گذشته در نمايشگاه بين‌المللي گردشگري و صنايع دستي بوده است.

سيد مسعود منتجبي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا افزود: نمايشگاه امسال از 30 مرداد تا 3 شهريور برنامه ريزي شده است که اقدامات اوليه آن شروع شده و بحث بازاريابي آن رسما از طريق جرايد اعلام و در حال پيگيري است.

وي افزود: نمايشگاه به عنوان محلي براي گذراندن اوقات فراغت مردم مشهد، زايرين و مسافرين از اهميت زيادي برخوردار است که در کنار اين مساله بحث ارايه و تبادل نظر تخصيص تاسيسات گردشگري هم مطرح مي شود.

معاون گردشگري اين سازمان، افزود: نمايشگاه به طور طبيعي شامل يک بخش خارجي و يک بخش داخلي است که بخش خارجي آن شامل شرکت هاي توريستي و نمايندگي هايي هستند که با آنها در مراوده هستيم.

وي افزود: در سال گذشته زمينه اي فراهم شد که توانستيم ارتباطي با انجمن هاي دولتي ايران و فرانسه برقرار کنيم، که اين کشور ابراز علاقه شديدي نسبت به توسعه رابط و همکاري بين دو کشور نشان داد.

معاون گردشگري خراسان رضوي، اظهار داشت: ايجاد موقعيت براي ارتباط معنوي بين مشترکات دو کشور، مطرح شده و استقبال و برداشت مناسب از نمايشگاه، باعث تماس مجدد اين انجمن در سال جاري براي اعلام آمادگي حضور در نمايشگاه امسال شده است.

سيد مسعود منتجبي با توجه به اظهار علاقه اين انجمن، گفت: امسال در اين انجمن علاوه بر حضور يک ايراني و فرانسوي، يک خانم خبرنگار فرانسوي نيز براي تهيه گزارش از برنامه هاي نمايشگاهي حضور خواهد داشت.

وي اظهار داشت: اين يک موقعيت است که نمايشگاهي که در حتي پايتخت کشور برگزار نمي شود، آنقدر مورد توجه قرار مي گيرد، که حتي خبرنگاران خارجي را جذب کرده تا از اين نمايشگاه و جاذبه هاي ايران که در اين نمايشگاه به نمايش گذاشته شده است خبر تهيه کنند، و اين مساله از اهميت زيادي برخوردار است.

معاون گردشگري اظهار داشت: ما کشوري هستيم با فرهنگ و عقايدي خاص و کساني هم که به ايران مي آيند با علم به اين عقايد و باورها، خصوصا به مشهد مي آيند.

وي افزود: اين نمايشگاه در واقع با ماهيت دولتي شروع به کار کرد و بعد از پنج سال اين نمايشگاه توسط بخش خصوصي اداره مي شود که تقريبا به هدف گذاري اوليه رسيده ايم و سعي داريم امسال بيشتر در نمايشگاه سياست گذار باشيم و اجرا را به بخش خصوصي واگذار نماييم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha