• جمعه / ۲۰ مرداد ۱۳۸۵ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8505-08082

معاونت فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان تهران در ايسنا: /2/ 1260 دقيقه برنامه‌ي تلويزيوني از جاذبه‌هاي گردشگري استان تهران تهيه شده است

معاونت فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان تهران در ايسنا: /2/
 1260 دقيقه برنامه‌ي تلويزيوني از جاذبه‌هاي گردشگري استان تهران تهيه شده است

... در ادامه اين نشست معاونت فرهنگي و ارتباطات سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان تهران از تهيه‌ي 1260 دقيقه برنامه‌ي در شبكه‌هاي مختلف تلويزيوني با موضوع معرفي جاذبه‌هاي گردشگري اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايسنا ابوالفضل باني افزود: در بخش رسانه‌اي در سال 85 برنامه‌هاي متنع تلويزيوني تهيه و پخش خواهد شد.

به گفته‌ي وي، برنامه‌اي تحت عنوان تهران بهشتي ديگر در 560 دقيقه تهيه و پنج شنبه‌ها از شبكه‌ي يك پخش مي‌شود.

معاونت فرهنگي و ارتباطات سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري تهران ادامه داد: برنامه‌ي مستند و استاني معرفي جاذبه‌هاي استان تهران در 460 دقيقه با ارايه‌ي الگوهاي سفرهاي پايان هفته‌ي از شبكه‌ي پنج پخش مي‌شود.

باني يادآور شد: شبكه‌ي چهار نيز با پخش برنامه‌اي در 140 دقيقه قرار است چالش‌ها و فرصت‌هاي گردشگري استان تهران را به بحث و بررسي بگذارد.

به گفته‌ي وي، دو شخصيت انيميشن در شبكه‌ي 3 نيز موضوعات گردشگري و فرهنگ سفر را در استان تهران به نمايش خواهند گذاشت.

معاونت فرهنگي و ارتباطات سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري تهران از چاپ و انتشار 52 عنوان بروشور از جاذبه‌هاي گردشگري استان تهران با 520 هزار تيراژ خبر داد و گفت: در حوزه‌ي چاپ و انتشارات سال گذشته حدود 14 عنوان پوستر با 140 هزار تيراژ در شكل‌هاي مختلف و به صورت كارت پستال‌هاي متنوع چاپ و منتشر شد.

به گفته‌ي باني، علاوه بر افزايش تعداد عناوين بروشورهاي اطلاع رساني از سال 85، كتاب‌هاي مختلف گردشگري شهرستان‌ها استان تهران مانند كتاب گردشگري كرج، و ري نيز آماده چاپ و انتشار است كه آدرس و نشاني كليه‌ي تاسيسات و جاذبه‌هاي گردشگري و تاريخي اين شهرستان را بر دارد.

معاونت فرهنگي و ارتباطات سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري تهران همچنين از چاپ كتاب گردشگري اين استان به زبان عربي خبر داد و گفت: به زودي اين كتاب به زبان‌هاي فارسي و انگليسي نيز چاپ و منتشر مي‌شود.

باني همچنين به برگزاري جشنواره‌هاي مختلف گردشگري در سال گذشته و اوايل سال 85 اشاره كرد و گفت: از سال گذشته تاكنون سه جشنواره‌ي گردشگري شهريار‌، شميرانات و زنان سرزمين من كه نمايشس زنده‌ي لباس‌هاي زنان ايراني بوده، برگزار شده است.

به گفته‌ وي، دو لوح فشرده نيز به صورت مولتي مديا حاوي موضوعاتي از ميراث معنوي استان تهران مانند غذا، لباس، مراسم و آيين‌هاي سنتي و... نيز در حال تهيه است.

معاونت فرهنگي و ارتباطات سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري تهران از برنامه‌ريزي جهت برگزاري تورهاي نيم روزه و يك روزه در سال جاري و به مناسبت هفته‌ي جهانگردي خبر داد و گفت: برنامه‌هاي استان تهران جهت تاييد نهايي به سازمان مركزي ارايه شده كه مجموعا شامل 20 تا 30 عنوان برنامه از جمله برگزاري جشنواره‌هاي متنوع در پارك‌هاي محلات و با همكاري شهرداري است.

به گفته‌ي وي، برگزاري تورهاي نيم روزه و يك روزه به مناطق و جاذبه‌هاي گردشگري تهران نيز درحال طرح‌ريزي است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha