• جمعه / ۱۸ آذر ۱۳۸۴ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8409-09215
  • خبرنگار : 71021

وزير ارشاد در همايش مديران حج: نسبت به زائران خانه خدا بايد خدمت‌گزار بود ظهور جايگاه مديريت كاروان‌ها بايد در نقطه‌ي خدمت‌گذاري باشد

وزير ارشاد در همايش مديران حج:
نسبت به زائران خانه خدا بايد خدمت‌گزار بود
 ظهور جايگاه مديريت كاروان‌ها بايد در نقطه‌ي خدمت‌گذاري باشد
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تاكيد كرد: نبايد به دليل اينكه مراسم حج هر سال تكرار مي‌شود، نگاه مدير كاروان‌ها به زائر نيز تكراري شود. به گزارش خبرنگار ايسنا احمد صفار هرندي كه در همايش مديران و روحانيون كاروان‌هاي حج 84 سخن مي‌گفت، ضمن گرامي‌داشت خاطره جانباختگان حادثه‌ي برخورد هواپيمايي سي 130 با ساختمان‌هاي مسكوني، وظيفه‌ي خدمت‌گزاري به زائران حج را به مديران كاروان‌ها ياد آور شد و افزود: ظهور جايگاه مديريت كاروان‌ها بايد در نقطه‌ي خدمت‌گذاري باشد. وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي‌ با تاكيد بر اين كه نسبت به زائران خانه خدا بايد خدمتگزار بود تصريح كرد: اين جزو شعارهاي دولت جديد است و مديران كاروان‌ها نيز به عنوان كارگزاران دولت بايد در خدمت زائران ايراني باشند كه مهرورزي و خدمتگزاري شعار دولتش است. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha