وزير ارشاد در همايش مديران حج: نسبت به زائران خانه خدا بايد خدمتگزار بود ظهور جايگاه مديريت كاروانها بايد در نقطهي خدمتگذاري باشد
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تاكيد كرد: نبايد به دليل اينكه مراسم حج هر سال تكرار ميشود، نگاه مدير كاروانها به زائر نيز تكراري شود.
به گزارش خبرنگار ايسنا احمد صفار هرندي كه در همايش مديران و روحانيون كاروانهاي حج 84 سخن ميگفت،
ضمن گراميداشت خاطره جانباختگان حادثهي برخورد هواپيمايي سي 130 با ساختمانهاي مسكوني، وظيفهي خدمتگزاري به زائران حج را به مديران كاروانها ياد آور شد و افزود: ظهور جايگاه مديريت كاروانها بايد در نقطهي خدمتگذاري باشد.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با تاكيد بر اين كه نسبت به زائران خانه خدا بايد خدمتگزار بود تصريح كرد: اين جزو شعارهاي دولت جديد است و مديران كاروانها نيز به عنوان كارگزاران دولت بايد در خدمت زائران ايراني باشند كه مهرورزي و خدمتگزاري شعار دولتش است.
انتهاي پيام
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نظرات