فرهاد بختیاریفر شنبه ۱۵ دیماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پاییز سالجاری، بیش از ۱۹۷ هزار تماس ورودی و خروجی را در سامانه تماس ثبت کرده که از این میان ۴۵ درصد به کارشناسان پاسخگویی متصل شده و ۵۵ درصد بهصورت ماشینی پاسخگویی شده است.
بختیاریفر پیرامون موضوعات تماسهای دریافتی متصل به کارشناسان، تصریح کرد: ۳۲ هزار تماس برای اطلاعیابی از قطعیها و پیگیری موارد گذشته، ۲۲ هزار تماس برای پیگیری امور مشترکین و ۱۴ هزار تماس مربوط به حوادث و اتفاقات بوده است. همچنین ۱۰۰ هزار تماس نیز در زمینه اطلاعیابی، بدون نیاز به کارشناسان پاسخگویی شده است.
بهگزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آبو فاضلاب استان همدان، وی ادامه داد: از ۲۲ هزار درخواست مشترکین که به مرکز ارتباطات رسیده است، بیش از ۲۰ هزار تماس بلافاصله و در زمان پاسخگویی با مشترک به نتیجه رسیده و کمتر از هزار تماس، نیازمند بررسی کارشناسی و زمانبر بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: از ۱۴ هزار تماس درخواست رفع حوادث آبو فاضلاب شهری و روستایی در سطح استان، ۱۲ هزار تماس مربوط به حوادث شبکه و انشعابات آب و ۱۸۴۲ مورد درخواست رفع گرفتگی و شکستگی فاضلاب بوده است.
انتهای پیام
نظرات