به گزارش ایسنا، محمد اسدیان روز شنبه ۱۹ آبان در نشست خبری که در پارک ایران کوچک کرج برگزار شد؛ درباره انتقاداتی که نسبت به پروژه BRT وجود دارد؛ گفت: میزان جابجایی در خیابان شهید بهشتی کرج در هر ساعت ۱۸ هزار نفر است و طبق شاخصهای فنی زمانی که میزان جابجایی در یک مسیر در یک ساعت بالاتر از ۱۸ هزار نفر باشد باید به سمت شیوههای حمل و نقل انبوه مانند BRT رفت.
وی افزود: این پروژه بر این اساس در خیابان شهید بهشتی کرج اجرا شد. برای بررسی موفقیت یا عدم موفقیت یک پروژه باید دید که فایده آن در مقابل هزینه چقدر بوده است.
اسدیان در ادامه به موضوع سرمایهگذاری در کلانشهر کرج هم اشاره و اعلام کرد: دوره اینکه یک سرمایهگذار به تنهایی در این شهر سرمایهگذاری کند تمام شده است و به دلیل بی ثباتیهای اقتصادی کمتر سرمایهگذاری حاضر میشود ریسک آن را بپذیرد بنابراین در چنین شرایطی در شورای شهر ششم موضوع تأمین مالی جمعی را مطرح کردیم و میتوانیم بگوییم اولین کلانشهری هستیم که به سمت جمعآوری سرمایه خرد رفتهایم.
وی در ادامه به عملکرد مرکز پژوهشهای شورای شهر کرج اشاره و اعلام کرد: طی این مدت ۸۳ گزارش بر روی سایت مرکز پژوهشها قرار گرفته که همه این گزارشها توسط مرکز انجام شده است. این مرکز حلقه اول و بازوی تعقل و تفکر مدیریت شهری است و اجرای طرحها حلقه بعدی است که کار زیادی در بخش اجرا انجام نشده است.
انتهای پیام
نظرات