• دوشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403080705292
  • خبرنگار : 50199

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا خبر داد

اعزام ۴۰۰۰ دانش آموز مازندرانی به مناطق دفاع مقدس

اعزام ۴۰۰۰ دانش آموز مازندرانی به مناطق دفاع مقدس

ایسنا/مازندران مسئول بسیج دانش آموزی مازندران ۱۱ آبان را به عنوان روز آغاز اعزام راهیان نور اعلام کرد و گفت: ۴۰۰۰ دانش آموز مازندرانی از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید می‌کنند. همچنین اردوی راهیان نور امسال با شعار «فاتحان قدس» آغاز می‌شود.

محمد تقی‌پور ۷ آبان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در جمع خبرنگاران، با اشاره به گرامیداشت روز دانش آموز و شهادت شهید حسین فهمیده، اظهار کرد: بسیج دانش آموزی در عرصه‌های مختلف نقش آفرین بوده و در تربیت و علم آموزی کمک‌ رسان است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی الگوسازی‌ را در اجرای کار خود پیاده سازی می‌کند، افزود: این الگوسازی‌ها شامل سند تحول بنیادین در مدارس، سند اتصال مدرسه به مسجد و خانواده بوده که در حال اجرا است.

مسئول بسیج دانش آموزی مازندران بر اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان در سال جاری تاکید کرد و گفت: امسال راهپیمایی رنگ و بوی دفاع از مظلوم و فلسطین گرفته است و دانش آموزان استان جنایت‌ها و کودک‌کشی‌های بی‌شرمانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا از اجرای بیش از ۲۰۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰۰ برنامه شاخص بوده و بیش از ۴۰ نوع برنامه شامل دیدار، نشست‌ها و مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی در استان، نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی، صبحگاه مشترک دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌ها است.

وی جشن نسل سلیمانی‌ها در روز چهارشنبه ۹ آبان و اجتماع چند هزار نفره دانش آموزان در راستای حمایت از دانش آموزان محور مقاومت را از برنامه‌های ویژه هفته بسیج دانش‌آموزی یاد کرد و گفت: آغاز اعزام برنامه راهیان نور با شرکت ۴هزار دانش‌آموز استان بوده و الگوهای راهیان پیشرفت نیز از دیگر برنامه‌ها است.

تقی‌پور از اجرای برنامه «چفیه‌های بهشتی» و افتتاح پایگاه مقاومت در مدارس غیردولتی در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد و افرود: پایگاه‌های مقاومت در مدارس غیردولتی در کشور فعال بوده و بیش از ۴۰۰ پایگاه مربوط به مازندران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha