• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403080604443
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

اصحاب تریبون به گونه‌ای عمل کنند که مورد سو استفاده گروهک‌ها و سرویس‌های جاسوسی قرار نگیرند

اصحاب تریبون به گونه‌ای عمل کنند که مورد سو استفاده گروهک‌ها و سرویس‌های جاسوسی قرار نگیرند

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بی‌تردید تروریست‌های کوردل از سوی دستگاه‌های امنیتی استان پاسخی سخت و کوبنده‌ای بابت جنایتی که در گوهر کوه مرتکب شدند دریافت می‌کنند و خون مطهر شهدای سرافراز مدافع امنیت هرگز پایمال نخواهد شد.

رضا شریفی عصر امروز یکشنبه در جلسه کارگروه خیران سلامت و مشارکت‌های مردمی سیستان و بلوچستان، به شهادت ۱۰ نفر از کارکنان نیروی انتظامی در گوهرکوه اشاره کرد و افزود: مردم شریف سیستان و بلوچستان به خوبی می‌دانند که گروهک تروریستی و سرویس‌های جاسوسی به دنبال سو استفاده از نگرانی‌ها، دلخوری‌ها و بغض‌های اجتماعی در پی رقم‌زدن اینگونه حوادث هستند.

وی از اصحاب تریبون، بزرگان، ریش سفیدان، معتمدان سیستان و بلوچستان خواست که در موضع گیری‌های خود به گونه‌ای عمل کنند که مورد سو استفاده گروهک‌ها و سرویس‌های جاسوسی قرار نگیرند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه مردم و مسوولان در این استان تلاش می‌کنند تا انگاره‌های منفی که در مورد استان وجود دارد از بین برود و این منطقه به خوشنامی، صنعتی و فرهنگی شدن شهرت پیدا کند چرا که ظرفیتش در استان مهیاست اما جنایاتی از این دست حتما کار را برای همه ما سخت و مدل معرفی منطقه را با دشواری مواجه می‌کند.

وی بیان کرد: از همه دلسوزان شیعه و سنی فارس و بلوچ سیستان و بلوچستان می‌خواهیم بهانه به دست دشمن ندهند، قطعا هیچ کدام از بزرگان استان به این وضعیتی که امروز ۱۰ نفر از جوانان ما به اقصی نقاط کشور تشییع می‌شوند راضی نیستند.

شریفی افزود: همه در کنار هم باید با دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تلاش کنیم تا از تکرار این گونه حوادث جلوگیری و بهانه‌ای دست عناصر خود فروخته داده نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha