• یکشنبه / ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403080603922
  • خبرنگار : 50535

در حال تکمیل...

عملکرد مقتدرانه پدافند هوایی نشان از آمادگی دفاعی ایران دارد

عملکرد مقتدرانه پدافند هوایی نشان از آمادگی دفاعی ایران دارد

ایسنا/آذربایجان شرقی جلسه شورای اسلامی شهر تبریز از صبح روز یکشنبه در عمارت تاریخی ساعت در حال برگزاری است.

روح الله دهقان نژاد، نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در ابتدای این جلسه با اشاره به موفقیت پدافند هوایی در دفاع مقتدرانه از حریم هوایی کشور در مقابل اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی، گفت: عملکرد مقتدرانه پدافند هوایی نشان از آمادگی همواره‌ی دفاعی ایران دارد.

وی اظهار کرد: روز گذشته تعرضی علیه خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط رژیم صهیونسیتی انجام گرفت، جنگ معنای خود را دارد اما برخی واژه‌ها معنای این کلمه را متمایز می‌کنند و با برجسته سازی برخی ویژگی‌ها مرد و نامرد نمایان می‌شود.

وی ادامه داد: جا دارد تا این موفقیت را به پدافند هوایی، فرزندان غیور نظامی و پاسداران هوایی که ایستادگی کرده و در برابر این تعرض خودی نشان داده و ما را سربلند کردند تبریک گفته و از آن‌ها تشکر کنیم.

وی افزود: نیروهای دفاعی ایران روز گذشته ثابت کردند که نه در حرف و بلکه در عمل نیز به واسطه‌ی شهدای گلگون کفن این نظام مقدس سال‌ها آماده بودند تا در عرصه‌ی میدان خود را ثابت کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه به نظر بنده به این مسائل باید دیدگاه اعتقادی و آخرالزمانی داشته باشیم، عنوان کرد: امیدوارم تمامی این نشانه‌ها زمینه‌ی ظهور امام زمان«عج» باشد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی هرکاری هم کند نمی‌تواند صدمه‌ای به ما بزند و در پایان خودشان بازنده‌ی میدان خواهند شد.

دهقان نژاد اظهار کرد: در خصوص شهدای قدس ارتش جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرده و به روح چهار فرزند برومند ایرانی که در راه پیکار با صهیونیسم جهانی جان خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کردند، درود می‌فرستیم.

وی تشریح کرد: روز گذشته در حرکت مذبوحانه‌ دشمن، ۱۰ شهید نیز از سوی فراجا تقدیم این نظام شد که یاد و نامشان را برای خود گرامی داشته و همواره ماندگار نگه خواهیم داشت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: یاد و نام شهدا که جان خود را در صحنه‌های مختلف دفاع از این نظام فدا کرده‌اند را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام رسمی، شهادت سید هاشم صفی الدین تایید و مشخص شد، ادامه داد: یاد و خاطره‌ی این شهید راه قدس که رئیس شورای اجرایی حزب الله بودند را عزیز می‌شماریم.

وی افزود: هشت آبان روز بسیج دانش آموزی بوده و شهادت محمدحسین فهمیده به عنوان نوجوان ۱۳ ساله که با سن کم عظمت آفرید را همراه تمامی شهدای فهمیده‌ی آذربایجان گرامی می‌داریم.

دهقان نژاد با اشاره به روز پدافند غیرعامل، عنوان کرد: نیاز است همواره در زمینه پدافند غیرعامل و تهدیدات ترکیبی آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی بیان کرد: ۱۰ آبان ماه سالروز شهادت اولین شهید محراب، آیت الله قاضی طباطبایی که معروف به خمینی آذربایجان بود، است و حتی قاتل وی نیز اعتراف کرده بود که خمینی دوم را به شهادت رساندم، به شهدای محراب آذربایجان چون شهید آیت الله قاضی طباطبایی، آیت الله مدنی و شهید آیت الله آل هاشم ادای احترام کرده و یادشان را گرامی و عزیز می‌شماریم.

موافقت با استعفای فریدون بابایی اقدم

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، با استعفای فریدون بابایی اقدم از عضویت در شورای ششم موافقت کردند.

فریدون بابایی اقدم به دلیل مسائل و حواشی پیش آمده در خصوص موضوع باغ گلستان و قطع اشجار آن و بی نتیجه ماندن پیگیری‌هایش، استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر تبریز کرده بود.

 امروز در صحن علنی شورای شهر، استعفای فریدون بابایی اقدم از تداوم عضویت در شورای اسلامی شهر تبریز در سال پایانی شورای ششم توسط اعضای این شورا مورد بررسی قرار گرفته و با آن موافقت شد.

در حال تکمیل.... 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha