• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403080503310
  • خبرنگار : 71974

سرپرستان ۳ واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

سرپرستان ۳ واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکامی جداگانه سرپرستان واحدهای «دشتستان»، «تنگستان» و «آذرشهر» دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ای مسعود صابری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان (برازجان)، علی عباسی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم) و بهنام خسروزاده را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر منصوب کرد.

در متن احکام طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای مسعود صابری 

با سلام

بنا به پیشنهاد سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان (برازجان)» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

لازم به ذکر است مسعود صابری دارای مدرک ی مهندسی شیمی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر است که پیش از این مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی مرکز جم و مرکز کنگان را داشته است. 

همچنین طهرانچی طی نامه ای جداگانه از زحمات و تلاشهای اشکان معصومی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان (برازجان) قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم)

برادر گرامی جناب آقای علی عباسی 

با سلام

بنا به پیشنهاد سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان(اهرم)» منصوب می‌شوید.

از جناب‌عالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

علی عباسی دارای مدرک ی برق و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم است که دارای سوابقی از جمله معاون آموزشی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم و معاون آموزشی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارک بوده است. 

طهرانچی همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های آقای مجتبی حکیم زاده سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم (تنگستان) قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر

برادر گرامی جناب آقای بهنام خسروزاده

با سلام

بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

لازم به ذکر است بهنام خسروزاده دارای مدرک ی مکانیک و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان است که پیش از این رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان و معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان بوده است. 

همچنین طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های داود ابراهیم پور سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha