• پنجشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403080302294
  • خبرنگار : 50177

استاندار پیشین:

لرستان در ۳۰ سال گذشته مانند دیگر استان‌ها پیشرفت نکرده است

لرستان در ۳۰ سال گذشته مانند دیگر استان‌ها پیشرفت نکرده است

ایسنا/لرستان استاندار پیشین لرستان گفت: این استان در ۳۰ سال گذشته مانند استان‌های دیگر پیشرفت نکرده است.

ابوطالب شفقت امروز (سوم آبان‌ ماه) در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که در سالن اجلاس جهاد کشاورزی استان برگزار شد، با بیان اینکه لرستان نیازمند تدوین برنامه‌ریزی عملیاتی و راهبردی است و این برنامه‌ریزی باید مبتنی بر مبانی نظری نظام جمهوری اسلامی باشد، اظهار کرد: از همان ابتدای خدمتم دنبال شهادت بودم و اگر اتفاق بیفتد، بزرگترین نعمت از سوی خدا به من اعطا شده است.

او با اشاره به اینکه استاندار باید آرامش را در استان حاکم کند، چراکه در سایه آرامش، کار کردن راحت‌تر است، گفت: هدف ما دستیابی به جامعه اسلامی، تمدن اسلامی و امت اسلامی و داشتن رفاه فردی و اجتماعی در شأن نظام جمهوری اسلامی است.

شفقت با بیان اینکه تعامل بین دستگاهی در لرستان ضعیف است، ادامه داد: زیرساخت‌های صنعتی در لرستان ضعیف است و یکی از مشکلات صنعت در استان، بانک‌ها هستند؛ اما اقتصاد کشاورزی استان در امر اشتغال قوی و پاسخگو است و قرارگاهی در این راستا تشکیل دادیم و جشنواره‌های مختلف را برگزار کردیم.

وی توصیه کرد: برای گرفتن سمت و پست، به هر کسی آویزان نشوید و اجازه دهید استاندار کار خود کند. مداخله غیرمسئولانه در انتصاب‌ها، سم مهلکی برای خدمت در لرستان است.

استاندار پیشین لرستان با بیان اینکه در سایه وفاق و وحدت حول روحانیت، آرامش شکل می‌گیرد، اظهار کرد: روحانیت محور و گوش به فرمان رهبر است. یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی، توجهش به توصیه‌های مقام معظم رهبری بود. تفکر بسیجی، پیشرفت همه‌جانبه را تضمین می‌کند، این تفکر عملکرد بزرگانی است که شهید شدند.

وی با بیان اینکه موتور محرک توسعه کشور استانداران هستند، افزود: باید اختیارات استانداران بیشتر شود. استاندارمحور کار کردن، نفش مهمی در توسعه کشور دارد. همچنین جنس و مدل بودجه‌ریزی باید عوض شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از ابوطالب شفقت تقدیر و سعید شاهرخی به‌عنوان استاندار جدید لرستان معارفه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha