• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403072519400
  • خبرنگار : 50463

تکاپوی ثبت نام ترم‌ اولی‌ها در دانشگاه علم و هنر یزد

تکاپوی ثبت نام ترم‌ اولی‌ها در دانشگاه علم و هنر یزد

ایسنا/یزد پس از تحمل استرس شرکت در کنکور، نوبت به هیجان و تکاپوی انتخاب واحد و ثبت نام ترم اول دانشگاه است.

 انتخاب واحد، انتخابی سرنوشت ساز برای آینده تحصیلی هر دانشجوی ترم اولی است، در همین راستان نیز دانشگاه علم‌ و هنر یزد که وابسته به جهاددانشگاهی است، با فراهم کردن بستری مناسب و شرایطی ویژه این مسیر را برای آینده سازان کشور هموار می‌کند.

«محمدحسین طالبی» رئیس دانشگاه علم و هنر در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ که در این دانشگاه پذیرفته شده اند، در خصوص جزئیات ثبت نام دانشجویان گفت: فرایند ثبت نام در این دانشگاه شامل ثبت نام اینترنتی (غیرحضوری) و تحویل مدارک بصورت حضوری می‌باشد؛ همچنین بدیهی است قطعی شدن ثبت نام هر دانشجو منوط به ثبت نام غیرحضوری در تاریخ‌های ۲۲ تا ۲۵ مهر و تحویل مدارک در تاریخ‌های تعیین شده به دانشگاه می‌باشد.

وی افزود: دانشگاه علم وهنر تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می‌کند، و مدارک تمامی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه دارای کد صحت‌سنجی (QR Code) از وزارت علوم است.

رئیس دانشگاه علم‌وهنر ادامه داد: همچنین مدارک فارغ‌التحصیلی این دانشگاه قابلیت ترجمه رسمی داشته و برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور معتبر است.

طالبی گفت: دانشگاه علم و هنر برای رفاه حال دانشجویان و کاهش دغدغه خانواده‌ها، امکان تقسیط شهریه را با شرایط متنوع فراهم کرده، که دانشجویان می‌توانند، از طریق دریافت وام رسالت با کارمزد دو درصد، پرداخت تقسیطی با استفاده از چک‌های صیادی و همچنین تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان با نرخ چهار درصد برای پرداخت شهریه اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، هم‌اکنون این دانشگاه در ۷۹ کد رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری در سه دانشکده «علوم انسانی»، «فنی و مهندسی» و «هنر و معماری» خدمات آموزشی ارائه می‌کند.    

همچنین این دانشگاه هم‌اکنون با قریب به ۹۰۰۰ دانشجو و ۵۸۰ عضو هیات علمی و استاد مدعو و ۲۵۰ نفر پرسنل و کارمند در حال فعالیت است و پس از دانشگاه یزد بزرگترین خانواده دانشگاهی استان را شکل داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha