• سه‌شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403072418666
  • خبرنگار : 90047

برگزاری روز ملی پارالمپیک همزمان با تشییع پیکر شهید نیلفروشان

برگزاری روز ملی پارالمپیک همزمان با تشییع پیکر شهید نیلفروشان

به دلیل همزمانی روز ملی پارالمپیک با مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان، مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی جوانان پارالمپیکی صبح امروز با مراسم وداع این شهید بزگوار در میدان امام حسین برگزار شد.

به گزارش ایسنا، علی اصغر هادیزاده، مسوول ستاد برگزاری روز ملی پارالمپیک، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی - ورزشی جوانان پارالمپیکی قرار بود صبح امروز(سه‌شنبه ۲۴ مهر) در سالن افراسیابی برگزار شود که به دلیل همزمانی مراسم روز ملی پارالمپیک با تشییع پیکر پاک سردار شهید عباس نیلفروشان، تصمیم بر این شد که مراسم افتتاحیه روز ملی پارالمپیک را با حضور ورزشکاران جوان در میدان امام حسین همزمان با مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار برگزار کنیم.

وی گفت: با حضور جامعه ورزش در مراسم وداع با پیکر شهید عباس نیلفروشان دیگر مراسم افتتاحیه‌ای برای روز ملی پارالمپیک نخواهیم داشت و از عصر امروز جشنواره فرهنگی - ورزشی در ۱۶ رشته ورزشی در ۳۱ استان برگزار می‌شود و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

مسوول ستاد برگزاری روز ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: با توجه به این که بازی‌های پاراآسیایی جوانان در تاشکند را داریم این جشنواره حکم انتخابی تیم ملی در رده سنی جوانان را دارد و در طی ۳ روز برگزاری این جشنواره نفرات برتر در رشته‌های مختلف توانیابان و نابینایان و کم بینایان شناسایی و به تیم ملی دعوت خواهند شد.

هادیزاده در پایان تصریح کرد: همزمانی برگزاری مراسم جشنواره فرهنگی ورزشی جوانان پارالمپیکی تحت عنوان یادبود شهید سید حسن نصرالله و حضور جوانان ورزشکار در این مراسم حماسی موجب افزایش برکت و معنویت ورزش‌های پارالمپیکی خواهد شد، امیدوارم به مدد دعای خیر شهید مذکور و شهدای مقاومت و دفاع مقدس شاهد رشد و پیشرفت ورزش کشور در آینده باشیم.

برگزاری روز ملی پارالمپیک همزمان با تشیع پیکر شهید نیلفروشان

برگزاری روز ملی پارالمپیک همزمان با تشیع پیکر شهید نیلفروشان

برگزاری روز ملی پارالمپیک همزمان با تشیع پیکر شهید نیلفروشان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha