• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۰۶:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403072217008
  • خبرنگار : 90047

میلاد وزیری: عملکرد کمانداران در پارالمپیک پاریس راضی‌کننده بود

میلاد وزیری: عملکرد کمانداران در پارالمپیک پاریس راضی‌کننده بود

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان گفت: کسب دو مدال نقره و یک برنز آن هم بدون حضور زهرا نعمتی به نظرم عملکرد راضی‌کننده‌ای بود. البته اگر زهرا نعمتی در این دوره از بازی‌ها حضور داشت ما می‌توانستیم به مدال‌های بیشتری دست پیدا کنیم. ورزشکاران ما ثابت کردند که بدون حضور نعمتی هم می‌توانند به مدال دست پیدا کنند و برای مدال‌آوری تنها به او تکیه نمی‌کنند.

میلاد وزیری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ادامه فعالیتش در رشته پاراتیروکمان، اظهار کرد: چون از فدراسیون تیروکمان جدا شدیم و تحت پوشش فدراسیون جانبازان و توانیابان قرار گرفتیم ابتدا باید رییس انجمن پاراتیروکمان مشخص شود تا تکلیف کادر فنی نیز معلوم شود. البته فدراسیون با چند نفر مذاکره کرده و منتظر هستیم تا ببینیم چه کسی ریاست انجمن را برعهده می‌گیرد.

وی گفت: یقین دارم با این جداسازی شرایط برای پاراتیروکمان از نظر فضای تمرینی و برنامه‌ریزی بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان همچنین در ارزیابی از عملکرد ورزشکاران در پارالمپیک پاریس، خاطرنشان کرد: چون از بهمن سال گذشته هدایت این تیم را برعهده گرفتم و اردوهای خود را از ابتدای سال جاری آغاز کردیم تنها توانستیم ۹ اردو برای کمانداران جهت آماده‌سازی برای شرکت در پارالمپیک پاریس برگزار کنیم که کسب ۲ مدال نقره و یک برنز آن هم بدون حضور زهرا نعمتی به نظرم عملکرد راضی‌کننده‌ای بود. البته اگر زهرا نعمتی در این دوره از بازی‌ها حضور داشت ما می‌توانستیم به مدال‌های بیشتری دست پیدا کنیم. ورزشکاران ما ثابت کردند که بدون حضور نعمتی هم می‌توانند به مدال دست پیدا کنند و برای مدال‌آوری تنها به او تکیه نمی‌کنند.

وزیری درباره علت عملکرد ضعیف غلامرضا رحیمی در پاریس، گفت: رحیمی از نظر فنی هیچ مشکلی نداشت و ضعف اصلی او از نظر روانی بود و هنگام تیر زدن فشار روانی زیادی را تحمل می‌کرد. اگر در پارالمپیک پاریس کنار ورزشکاران از یک روانشناس متخصص این رشته برخوردار بودیم قطعا عملکرد بهتری را شاهد می‌بودیم. البته در اردوها روانشناس حضور داشت اما آن چیزی که برای ما اهمیت داشت حضور روانشناس در کنار تیم بود.

او تاکید کرد: در جلسه فنی کمیته ملی پارالمپیک به این موضوع اشاره کردم که اگر تیم بخواهد حرفه‌ای نتیجه بگیرد باید تفکرات پارالمپیک نسبت به گذشته متفاوت باشد و ورزشکار علاوه بر داشتن تجهیزات حرفه‌ای از نظر روحی و روانی نیز روی او کار شود. البته فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک طی این مدت تلاش زیادی انجام دادند تا بهترین نتیجه حاصل شود اما زمان برای آماده سازی ورزشکاران واقعا محدود بود.

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی شما و کمیته ملی پارالمپیک در حد ۳ مدال بود یا بیشتر؟ خاطرنشان کرد: پیش بینی فدراسیون و کمیته فنی پارالمپیک در حد کسب ۳ مدال بود که اتفاق افتاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha