• یکشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403072216830
  • خبرنگار : 71368

سخنگوی شورای شهر تهران:

حضور متفاوت قالیباف در سفر به لبنان ما را به یاد «حاج باقر لشگر نصر» انداخت

حضور متفاوت قالیباف در سفر به لبنان ما را به یاد «حاج باقر لشگر نصر» انداخت

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به سفر و حضور متفاوت رئیس‌ مجلس شورای اسلامی به لبنان، گفت: این حضور متفاوت نه ما را به یاد «دکتر قالیباف» انداخت نه «سردار قالیباف»، بلکه ما را به یاد «حاج باقر لشگر نصر» انداخت.

به گزارش ایسنا، علیرضا نادعلیامروز در صحن شورای شهر تهران در سخنانی گفت:  بعد از حضور حکیمانه رهبری در نماز جمعه نصر ، شاهد پرواز پرمخاطره رئیس‌جمهور چند روز بعد از ترور شهید حسن نصرالله به یکی از کشورهای همسایه و حضور عراقچی در لبنان بودیم. حالاهم  شاهد حضور متفاوت قالیباف رئیس مجلس در سفر به لبنان هستیم.

وی تاکید کرد که این حضور متفاوت نه ما را به یاد «دکتر قالیباف» انداخت نه «سردار قالیباف»، بلکه ما را به یاد «حاج باقر لشگر نصر» انداخت.

نادعلی با تشکر از اقدام سازمان زیباسازی شهرداری تهران در اکران متفاوت بیلبوردهایی باعنوان «تمام قد پشت مقاومت»، گفت: به خاطر این اقدام سریع تشکر می‌کنیم. البته به مناسبت روز ملی خوشنویسی نیز اقدامات خوبی از سوی سازمان زیباسازی در مورد اکران تابلوهای خوشنویسی صورت گرفته است.

نرگس معدنی‌پور نیز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به قرارگیری در هفته سلامت روان گفت: شرکت شهر سالم شهرداری تهران  با هدف دسترسی همه پرسنل و خانواده‌هایشان به کلینیک‌های سلامت روان اقدام به راه‌اندازی مرکز جامع سلامت روان کرده بود که این مرکز در بدو تاسیس عمده اقدامات خود را بر روی ارائه مشاوره به آسیب دیدگان کرونا قرار داد.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه از سال ۱۴۰۱ ارائه خدمات سلامت روان به پرسنل و کارکنان در دستورکار مرکز قرار گرفت، گفت: با توجه به مطالعات و یافته‌های این مرکز و در بررسی وضعیت بیش از ۱۱ هزار نفر انجام گرفته است، ضرورت برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات سلامت روان و روان‌شناسی مشهود است.

وی با بیان اینکه از شهردار تهران می‌خواهم که ضمن حفظ این مرکز در راستای ارتقا سطح سلامت روان کارکنان و پرسنل و همچنین غربالگری، ارائه خدمات سریع سلامت روان نسبت به توسعه و ارتقا این گونه مراکز اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha