• یکشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403072216815
  • خبرنگار : 71959

نمایش تجهیزات پلیسی با برگزاری نمایشگاه «ایپاس» از ۳۰ مهر در تهران

نمایش تجهیزات پلیسی با برگزاری نمایشگاه «ایپاس» از ۳۰ مهر در تهران

مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، از برگزاری نمایشگاه «ایپاس» از ۳۰ مهر تا ۳ آبان خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدقاسم ناظر در نشست خبری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد، گفت: هر سالی که نمایشگاه ایجاد می‌شود ما به دنبال این هستیم که پیشرفت بهتری داشته باشیم. سال گذشته ۱۵۱ شرکت کننده داشتیم. امسال ۲۵۰ شرکت کننده و ۱۸۱ غرفه در نمایشگاه فعال هستند.

وی افزود: این مسئله برای ما درآمدزا نیست و ما فقط به دنبال این هستیم که نیازمندی‌ها و توانمندی‌ها را با یکدیگر در این نمایشگاه آشنا کنیم.

مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا ادامه داد: ما در مجموعه اقتصادی فراجا می خواهیم پشتیانی مناسبی را از شرکت‌های دانش بنیان جهت رفع نیاز مالی داشته باشیم و می خواهیم از محصولات آنها استفاده کنیم.



ناظر گفت: در این نمایشگاه، شرکت‌های خارجی نیز می توانند شرکت کرده و محصولات خود را ارائه دهند. در حال حاضر ۱۵ درصد غرفه‌ها را شرکت‌های چینی تشکیل داده‌اند.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که در کشورهای آفریقایی این نمایشگاه را برپا کنیم.‌ همچنین قرار است این نمایشگاه به صورت استانی نیز فعال شود.

 مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا ادامه داد: از جمله تجهیزاتی که در این نمایشگاه قرار است ارائه شود می توان به دوربین‌های البسه، دوربین‌های ثبت میانگین سرعت در جاده‌ها، جلیقه‌های ضدگلوله، درب‌های ضدسرقت و غیره اشاره کرد.

رضا اصغریان دبیر نمایشگاه ایپاس نیز در سخنانی گفت: امسال هم همانند سال‌های گذشته نمایشگاه ایپاس برای نمایش تجهیزات ایمنی، امنیتی و پلیسی از ۳۰ مهر تا ۳ آبان در مصلی برگزار می شود.

وی افزود: امسال ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی در قالب ۱۸۱ غرفه در نمایشگاه حضور خواهند داشت. ۸۰ درصد این شرکت‌ها خصوصی بوده و ۲۰ درصد شرکت‌ها نیز دولتی هستند. همچنین حدود ۵۵ درصد از شرکت‌ها دانش بنیان هستند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha