• جمعه / ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403072015536
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

امام جمعه زاهدان:

حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه نصر پیام اقتدار و امیدآفرینی داشت

حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه نصر پیام اقتدار و امیدآفرینی داشت

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام‌جمعه زاهدان گفت: حضور مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه نصر، برای دوستان و دشمنان پیام اقتدار و امیدآفرینی داشت و انگیزه‌ای بیشتر از گذشته برای راه مقاومت به همراه داشت.

آیت‌الله مصطفی محامی امروز جمعه در بخشی از خطبه‌های این هفته نمازجمعه زاهدان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و با اشاره به در پیش داشتن سالروز وفات حضرت معصومه (س) بیان کرد: حضرت معصومه (س) نمادی از جایگاه بالای یک بانو در اسلام است که می‌بینیم مزار آن بانو می‌شود جایگاهی برای آغاز یک نهضت و قیام که صدای اسلام را به سراسر جهان می‌رساند.

وی با اشاره به جمعه نصر و خطبه‌های مقام معظم رهبری در آن جمعه، افزود: این نمازجمعه از چند جهت قابل‌تأمل و توجه است از جمله حضور غیورانه و عاشقانه مردم در نمازجمعه که حتی از شهرهای مختلف به عشق رهبر در این نمازجمعه حضور داشتند.

امام‌جمعه زاهدان تصریح کرد: رژیم غاصب اسرائیل، کشور و مردم را تهدید کرده بود اما مردم نشان دادند که ما پای آرمان‌های خود ایستاده و پشت رهبری هستیم و در برابر هر تهدیدی حاضر هستیم و جان خود را فدا می‌کنند، تبعاً قهرمانانه و شجاعانه آمدند و حضور داشتند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری باکمال صلابت و اطمینان مقتدرانه با اعلام قبلی و باکمال آرامش و اطمینان حضور پیدا کردند و در عزای سید حسن نصرالله حضور داشتند و خطبه‌ها و نماز را خواندند.

آیت‌الله محامی افزود: این حضور مقتدرانه پیامی برای دوستان و دشمنان داشت، پیام اقتدار و امید آفرینی داشت و انگیزه‌ای بیشتر از گذشته برای راه مقاومت داشت و نشان داد که پیروزی با ما است و اسرائیل و دشمنان نابود خواهند شد.

وی تشریح کرد: این نمازجمعه و خطبه‌های آن در تقویت جبهه مقاومت اگر نقشی بیشتر از حملات موشکی نداشته باشد قطعاً کمتر نیست؛ ما باید قدر این رهبر حکیم را بدانیم و امید داریم خداوند بر طول عمر این رهبر حکیم بیفزاید.

امام‌جمعه زاهدان ادامه داد: ترجیع‌بند سخنان مقام معظم رهبری وحدت در جامعه اسلامی است که مسلمانان با هم یک‌دست شوند و هماهنگ رفتار کنند، رهبری در جلسه اخیر با علمای اهل‌سنت تأکید کردند که همه باید یک‌دست و هماهنگ شوند، همه باید کمربندها را ببندند و در برابر دشمن بایستند.

وی عنوان کرد: اگر از روز اول کشورهای مسلمان یک‌به‌یک در کنار هم می‌ایستادند مگر دشمن جرئت می‌کرد این جسارت خود را تکرار کند، اگر همان روز اولی که رژیم غاصب به‌صورت غده سرطانی سر در آورد همه مسلمانان دست‌به‌دست هم می‌دادند امروز جرئت این جنایات را نداشت.

آیت‌الله محامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: اگر بخواهیم صحبت ما در جهان اثر کند ما باید این وحدت را نشان دهیم و اختلافات را کنار گذاریم، این روند در کشور و استان ما روندی روبه‌رشد است. آسیب‌هایی وجود دارد؛ اما در حال ترمیم‌شدن است.

وی با اشاره به سفر اخیر خود به سراوان گفت: در این سفرها دیدارهای مختلفی انجام شد که شاهد همدلی و همکاری میان مسئولان و مردم برای پیشرفت امورات شهرستان بودیم و در سایر شهرستان‌ها نیز به همین‌گونه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha