• دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۱
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403071612941
  • خبرنگار : 71038

الحیدری: برخی کشورهای عربی به گنبد کاغذی برای دفاع از اسرائیل تبدیل شده‌اند

الحیدری: برخی کشورهای عربی به گنبد کاغذی برای دفاع از اسرائیل تبدیل شده‌اند

دبیرکل جنبش العهد عراق با بیان اینکه «حزب‌الله ثابت خواهد کرد که قادر است معادلات را تغییر دهد»، از حمایت برخی کشورهای عربی از رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، «سید هاشم الحیدری» دبیرکل جنبش العهد عراق در هفتمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی در اظهاراتی گفت: برخی کشورهای عربی شرم نمی‌کنند که به تلاش خود برای رهگیری موشک‌های عملیات «وعده صادق۲» علیه اسرائیل افتخار می‌کنند؟ 

او با بیان این که «این چه خیانت و فرومایگی زشتی است که برخی از کشورهای عربی به گنبد آهنین اسرائیل تبدیل شده‌اند؟»، اظهار کرد: بهتر است بگوییم برخی کشورهای عربی به «گنبد کاغذی» برای دفاع از اسرائیل تبدیل شده‌اند.

سید هاشم الحیدری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: وظیفه هر مسلمان، هر جنبش مقاومت و هر دولت یا ملت آزاده است که با تمامی ابزار و امکانات از فلسطین و لبنان دفاع کنند.

او تاکید کرد: پس از تمامی جنایاتی که رژیم غاصب صهیونیستی علیه لبنان، فلسطین، غزه و حتی ضاحیه جنوبی مرتکب می‌شود و بعد از ترور سید حسن نصرالله، حزب‌الله شجاع و مقتدر حق دارد زیرساخت‌های اسرائیل، انبارهای آمونیاک، کارخانه‌های پتروشیمی، نیروگاه‌های برق و ساختمان‌های تل‌آویو را با خاک یکسان و حیفا را نابود کند؛ این حق حزب‌الله است.

دبیرکل جنبش العهد عراق تاکید کرد: این لحظه‌ای تاریخی و حساس است و حزب‌الله ثابت خواهد کرد که قادر است معادلات را تغییر دهد و میز بازی را به هم بزند. ان‌شاءلله.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
دیروز ۲۰:۴۵

خاک برسراین سران کشورهای عربی بی غیرت ونوکر آمریکا حداقل اگرمسلمان نیستید احمقها عرب که هستید لعنت به شما ،اینهاراتاریخ ثبت خواهدکردکه شما بایهود آشتی وبه مسلمانها ضربه میزدید

avatar
دیروز ۲۱:۰۱

درود بر حزب الله .

avatar
دیروز ۲۲:۳۱

ی کشور مثل اردن ک پاچه خوار اسراییل شده ..لااقل ب هم کیش و هم زبانهای عرب خودش هم تو فلسطین و لبنان خیانت میکنه ..ندیده بودیم از بعضی هم‌ کیشها ک دیدیم رضالت تا کجا پیش میره