• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403071511838
  • خبرنگار : 50022

استاندار البرز:

نگهداری ۲۲۰۰ معتاد متجاهر در مراکز دولتی ترک اعتیاد البرز

نگهداری ۲۲۰۰ معتاد متجاهر در مراکز دولتی ترک اعتیاد البرز

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز از نگهداری ۲ هزار و ۲۰۰معتاد و متجاهر در مراکز ماده ۱۶ استان خبر داد و گفت: مجموعه اقدامات شاخص و کم نظیر استان البرز در قالب قرارگاه اجتماعی منجر به کاهش ۲۴ درصدی جرائم و همچنین آسیب‌های اجتماعی شد.

به گزارش ایسنا، مجتبی عبداللهی در مراسم افتتاح طرح های عمرانی شهرستان فردیس که روز یکشنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: همواره با شروع فصل زمستان شهرداری‌ها ماموریت‌های خاصی تحت عنوان مسئولیت‌های اجتماعی دارند که در این راستا مجموعه گرمخانه‌ای شهرداری فردیس احداث و با تجهیزات جدید و با ظرفیت بیشتری مشغول به فعالیت شد.

وی افزود: اردوگاه ماده ۱۶ این شهرستان نیز با هدف جمع آوری، ساماندهی و درمان معتادان متجاهر رفع موانع و راه اندازی شد تا مسیری برای زندگی دوباره افراد درمانده و بیمار اعتیاد باشد.

عبداللهی عنوان کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ معتاد و متجاهر در مراکز ماده۱۶ استان نگهداری می شوند.

وی با توجه به ارزیابی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور استان البرز به عنوان استان برتر و اول در ساماندهی و جمع اوری معتادان متجاهر و ساماندهی آنها تشخیص داده شده است، بیان کرد: جای خرسندی دارد که با همراهی و تعامل مجموعه استان، جرایم در استان البرز  ۲۴ درصد کاهش یافته است.

امروز با حضور عبداللهی استاندار البرز پس از گلباران گلزار شهدای گمنام شهرک وحدت و دیدار با خانواده شهید خبرنگار همتی، پروژه های گرمخانه شهرداری، اردوگاه ماده ۱۶، پارک رضوان و سایر پروژه های شهرداری مشکین دشت و سالن ورزشی شهید آیت الله رئیسی مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار البرز از شهرداران فردیس و مشکین دشت خواست تا در راستای ارتقا و توسعه زیرساخت‌ها و سرانه‌ها به ویژه در حوزه آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و اماکن ورزشی بسته‌های تشویقی اعم از اعطای پروانه رایگان و اختصاص اراضی مناسب را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha