• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403071511625
  • خبرنگار : 50225

معاون استاندار خوزستان:

اهواز در خدمات شهری به شدت مشکل دارد/ آبفا کار را زمین نگذارد

اهواز در خدمات شهری به شدت مشکل دارد/ آبفا کار را زمین نگذارد

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: اهواز در زمینه خدمات شهری به شدت مشکل دارد و باید تلاش زیادی به ویژه در خصوص دفع آب‌های سطحی و فاضلاب داشته باشیم.

علی‌اکبر حسینی‌محراب در مانور دفع آب‌های سطحی که امروز (۱۵ مهرماه) در پارک مالیات اهواز برگزار شد، انجام شد، با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: رژیم خون‌آشام صهیونیستی تنها با ریختن خون زن‌ها و بچه‌های مردم آرام می‌شود وگرنه در هیچ کدام از جنگ‌ها به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده است و ما راهی جز مقابله با این قوم یهود نداریم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اهواز در زمینه خدمات شهری به شدت مشکل دارد و باید تلاش زیادی به ویژه در خصوص دفع آب‌های سطحی و فاضلاب داشته باشیم. شرکت آبفا باید در زمینه شبکه فاضلاب تلاش بیشتری کند اما متاسفانه این روزها به هر دلیلی دارند شهر را به تعطیلی می‌کشانند؛ آبفا و پیمانکارانش نباید کار را زمین بگذارند و در فرصت باقی‌مانده تا آغاز بارندگی‌ها باید حتما مساله مسیرهای بحرانی را حل کنند.

استاندار خوزستان گفت: در جلسات سال گذشته حدود ۶۰ تا ۷۰ نقطه دچار مشکل آب‌های سطح شناسایی شد و شهردار و همکارانش برای رفع مشکل این نقاط کار را شروع کردند، هر چند دیر است و تعلل‌هایی در بخش‌های مختلف انجام شد که کار به اینجا رسید؛ وگرنه با شروع فصل پاییز باید شاهد آرامش شهر باشیم.

حسینی‌محراب بیان کرد: امیدواریم در زمان بارندگی‌ها با آماده‌باش کامل و بسیج نیروها و امکانات مشکلی نداشته باشیم و شاهد رضایت‌مندی مردم باشیم.

وی عنوان کرد: مساله آبگرفتگی هنگام بارندگی و هدایت آب باران به خارج از شهر از وظایف اولیه شهرداری‌ است و مقرر است کار به صورت ترکیبی از طریق لوله‌گذاری، ساخت کانال و جوی روباز انجام شود. امیدواریم در مدت زمان باقی‌مانده از عمر شورا کارها با اثرگذاری بیشتری دنبال شوند.

محمد مهدی مطیعی رئیس شورای شهر اهواز هم با تاکید بر لزوم همدلی و اتحاد اعضای شورای شهر گفت: شورا محلی برای گفت‌وگو، همدلی و مشورت است و نه دعواهای بیهوده. وی افزود: از ابتدای آغاز دوره ششم شورا، 13 عضو شورای شهر اهواز روزانه در مورد چالش‌ها و اولویت‌های اصلی شهر که مطالبه همه مردم بود پرداختند؛ در این خصوص آسفالت و جمع‌آوری آب‌های سطحی دو اولویت و مطالبه اصلی مردم بود.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: در خصوص این دو مطالبه، فراز و فرودها و همچنین دستاوردهای خوبی داشتیم. در مواردی در بعد نظارتی باید جدیت بیشتری داشته باشیم و اگر این موضوع تشدید شود نتایج بهتری خواهیم گرفت.

مطیعی عنوان کرد: در این سه سال کارهای زیادی برای دفع آب‌های سطحی انجام شده است. ان‌شاءالله با نظارت و حضور میدانی، ذره‌ای وقت را به بطالت نگذرانیم و باری را از دوش مردم برداریم. تغییرات در زمینه دفع آب‌های سطحی محسوس خواهد بود و حداقل اشتباه‌های انسانی را به شدت کمتر خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۴:۵۹

فقط بایستی تاسف خورد ،اهواز که تامین کننده اصلی بودجه مملکت و قلب تپنده این مملکت، بایستی درگیر کمبود امکانات و نداشتن زیر ساخت ها باشد